سه شنبه, ۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24423
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: مبلغ قرارداد ملی‌پوشان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی افزایش یافت. به گزارش « صدای استان»؛ اکبر فرید در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در نشست بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی با مدیرعامل منطقه، آقای موسوی ضمن صدور دستوراتی خاص برای حل مشکلات این تیم، خواهان…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 21 آبان 1398 - 11:24

صدای استان : سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی گفت: مبلغ قرارداد ملی‌پوشان تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی افزایش یافت.

به گزارش « صدای استان»؛ اکبر فرید در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در نشست بازیکنان تیم فوتبال پارس جنوبی با مدیرعامل منطقه، آقای موسوی ضمن صدور دستوراتی خاص برای حل مشکلات این تیم، خواهان افزایش قرارداد بازیکنان و ملی‌پوشان به دلیل کسب موفقیت تاریخی برای کشور شد.

وی تصریح کرد: موسوی در خصوص مشکلات این تیم نیز دستوراتی صادر کرد که موجب خوشحالی شد و ما را برای برنامه‌های آتی خود در حوزه گسترش این رشته ورزشی و کشف استعدادهای فوتبال ساحلی استان بوشهر امیدوار کرد.

سرپرست تیم فوتبال ساحلی پارس جنوبی با اشاره به زیرساخت‌های ایجاد شده توسط پارس جنوبی در سطح فوتبال ساحلی استان بوشهر افزود: به‌زودی فعالیت‌های ویژه این باشگاه در سراسر استان آغاز خواهد شد.

سیدپیروز موسوی عصر دوشنبه در دیدار با ملی پوشان بوشهری تیم ملی فوتبال ساحلی اظهار داشت: شایسته است از سرمربی تیم فوتبال ساحلی، کادر فنی و بازیکنان این تیم خصوصا بازیکنان بوشهری این تیم به صورت ویژه قدردانی شود.

وی تصریح کرد: توجه جدی به سطوح مختلف ورزشی در مناطق مختلف کشور می‌تواند به شناسایی استعدادها کمک کند و حضور چهار بازیکن از تیم پارس جنوبی و استان بوشهر نشان از حضور استعدادهای فراوان در این استان دارد که امید می رود با برنامه ریزی لازم شرایط را برای کشف این استعدادها مهیا ساخت.

در این نشست بازیکنان تیم ملی نیز ضمن قدردانی از توجه مدیرعامل منطقه ویژه پارس به فوتبال ساحلی به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا