پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24361
تعداد نظرات: ۰

هفته دهم لیگ برتر با مساوی و شکست برای نمایندگان استان بوشهر همراه بود.   به گزارش « صدای استان »؛ در بوشهر، جدال قعرنشینان لیگ‌برتر فوتبال، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان با تساوی به پایان رسید. شاهین شهرداری بوشهر بعد از صعود به لیگ برتر شرایط چندان خوبی نداشته و در ۹…

تاریخ انتشار: شنبه ، 18 آبان 1398 - 09:49

هفته دهم لیگ برتر با مساوی و شکست برای نمایندگان استان بوشهر همراه بود.

 

به گزارش « صدای استان »؛ در بوشهر، جدال قعرنشینان لیگ‌برتر فوتبال، تیم‌های شاهین شهرداری بوشهر و گل‌گهر سیرجان با تساوی به پایان رسید.

شاهین شهرداری بوشهر بعد از صعود به لیگ برتر شرایط چندان خوبی نداشته و در ۹ مسابقه اخیرش تنها یک تساوی کسب کرده است، روز جمعه نیز به مساوی یک بر یک دست یافت.

در آن سوی میدان مجید جلالی و شاگردان‌اش نیز نمی‌خواستند از فرصت تقابل با قعرنشین لیگ برتر برای اولین برد فصل استفاده نکنند و نهایتا موفق به جبران گل خورده شدند.

دو تیم در حالی در هفته دهم با هم روبرو شدند که تا قبل از این بازی گل گهر با ۴ و شاهین با یک امتیاز در رده‌های پانزدهم و شانزدهم جدول قرار داشتند.

نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم و دقیقه ۵۰، حسین مالکی قفل دروازه گل‌گهر را شکست و با ضربه فنی شاهین شهرداری را پیش انداخت.

اما در دقیقه ۸۹، پنالتی اعلام شده به سود گل‌گهر را مهرداد عبدی به گل تبدیل کرد تا این دیدار با تساوی به پایان برسد.

شاهین با این تساوی ۲ امتیازی شد و در انتهای جدول باقی ماند، گل گهر نیز با ۵ امتیاز یک رده از شاهین بالاتر قرار گرفت.

شکست پارس در مشهد

همچنین از هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر دو تیم پارس جنوبی و شهرخودرو در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد به مصاف هم رفتند که تیم میزبان در پایان با یک گل به پیروزی رسید.

 

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/8/17/10845756_787.jpg

 

این بازی تا دقیقه ۸۱ بدون گل پیش می‌رفت که در این دقیقه حسین مهربان مهاجم تیم میزبان دروازه ده خسوس را باز کرد تا زمینه پیروزی خانگی شهر خودرو را فراهم نماید.

با این نتیجه شهرخودرو ۲۰ امتیازی شد و بالاتر از استقلال و پرسپولیس و پایین‌تر از سپاهان به رده دوم جدول صعود کرد و پارس جنوبی با ۸ امتیاز در رده سیزدهم باقی ماند.

تیم فوتبال شهرخودرو با این پیروزی بر پارس جنوبی جم به رده دوم جدول رده بندی.

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا