شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24301
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در حالی برگزار شد که ایرانجوان در تالش بازنده شد و امید گناوه باز هم در خانه امتیاز از دست داد. به گزارش « صدای استان » به نقل از فوتبال بوشهر؛ ایرانجوان بوشهر یک جدال سه امتیازی را مقابل چوکای تالش از دست داد تا…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 14 آبان 1398 - 09:59

صدای استان: هفته هفتم رقابتهای لیگ دسته دوم کشور در حالی برگزار شد که ایرانجوان در تالش بازنده شد و امید گناوه باز هم در خانه امتیاز از دست داد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از فوتبال بوشهر؛ ایرانجوان بوشهر یک جدال سه امتیازی را مقابل چوکای تالش از دست داد تا در این فصل همچنان در حسرت امتیاز بازی های خارج از خانه قرار بگیرد.

ترکیب تیم بوشهری در ورزشگاه تقریبا لبریز از تماشاگر تالش با تغییراتی وارد زمین شد از جمله غیبت رامین دهقانی و مرتضی نگهداری وینگر سرعتی که نگهداری در نیمه دوم به میدان امد .چوکای تالش که فرشاد پیوس گلزن افسانه ای فوتبال ایران را روی نیمکت داشت روی یک ارسال به گل رسید و در ادامه موفق شد همین یک گل سه امتیازی را حفظ کند تا صدر جدول همچنان در اختیار شمالی باشد.در پایان بازی درگیری شدیدی میان بازیکنان ایرانجوان و نیروی انتظامی رخ داد و منجر استفاده از گاز اشک آور گردید که خضر باغبان به شدت آسیب دید و راهی بیمارستان شد.

ایرانجوان با این باخت ۱۰ امتیازی شد و به مکان چهارم جدول سقوط کرد و فاصله امتیازی شاگردان مهدی قنبری تا صدر جدول به عدد ۵ رسید!


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا