جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24272
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در حالی که مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مصاحبه کرده و گفته میشو سرمربی این تیم شده اما هنوز شاهد حضور این مربی در تمرینات تیم نبوده ایم! به گزارش ” ورزش سه”، ظاهرا برخی از اعضای هیات مدیره تیم با این حضور مخالف هستند و شاید در نهایت منجر به…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 آبان 1398 - 10:55

صدای استان : در حالی که مدیر عامل باشگاه شاهین شهرداری بوشهر مصاحبه کرده و گفته میشو سرمربی این تیم شده اما هنوز شاهد حضور این مربی در تمرینات تیم نبوده ایم!


به گزارش ” ورزش سه”، ظاهرا برخی از اعضای هیات مدیره تیم با این حضور مخالف هستند و شاید در نهایت منجر به عدم حضور این مربی در تمرینات تیم شاهین شود. بعد از اعلام این خبر برخی از اعضای هیات مدیره تیم شاهین گزینه های دیگری را برای حضور دراین تیم مطرح کردند که این گزینه ها داخلی هستند. البته یک واقعیت مهم در مورد این تیم وجود دارد. برخی از مربیانی که اکنون بدون تیم هستند و مشتاقانه در پی حضور دوباره در لیگ برتر هستند بر این عقیده اند تیم شاهین خوب بسته نشده و حضور در این تیم ممکن است یک ناکامی به کارنامه آنها اضافه کند.

شاهین شهرداری بوشهر تا به اینجای کار یک امتیاز اندوخته و جمعه هفته جاری میزبان تیم گل گهر خواهد بود. مدیر عامل باشگاه شاهین برای بهبود شرایط روحی و روانی تیم بلیط این دیدار را رایگان اعلام کرده است تا تماشاگران بیشتری برای تماشای این بازی وارد استادیوم شوند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا