پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24257
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از افتتاح پلیس فتا در این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان از این پس برای پیگیری شکایات خود می‌توانند به این پلیس مراجعه و نیازی جه سفر به مرکز استان نیست. « صدای استان »؛ سرهنگ “حسین احمدی” فرمانده انتظامی شهرستان گناوه ، در این خصوص گفت: این پلیس فتا…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 آبان 1398 - 09:56

فرمانده انتظامی شهرستان گناوه از افتتاح پلیس فتا در این شهرستان خبر داد و گفت: شهروندان از این پس برای پیگیری شکایات خود می‌توانند به این پلیس مراجعه و نیازی جه سفر به مرکز استان نیست.

« صدای استان »؛ سرهنگ “حسین احمدی” فرمانده انتظامی شهرستان گناوه ، در این خصوص گفت: این پلیس فتا با حضور فرماندار و رئیس شورای تأمین ، رئیس کل دادگستری ،معاون سیاسی و امنیتی فرمانداری و جمعی از مسئولین انتظامی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان افتتاح گردید.

 

سرهنگ احمدی افزود: امروزه با توجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و فضای مجازی در بین شهروندان و همچنین افزایش جرائم سایبری در سطح کشور دلایل مختلفی داشته ، وی از مهم‌ترین علت‌ها را عدم آگاهی متناسب و اشراف مطلوب کاربران با تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی و استفاده از این بستر بدون در نظر گرفتن موارد ایمنی لازم اشاره کردند.
این مقام انتظامی بیان کرد : درهمین راستا ، پلیس فتا شهرستان گناوه با هدف پیشگیری و مبارزه با جرایم سایبری ، حفظ و صیانت از حریم خصوصی شهروندان در فضای مجازی با اولویت ارتقاء آگاهی عمومی کاربران فضای مجازی با تهدیدات و آسیب‌ها و افزایش سواد رسانه‌ای و همچنین پی‌جویی علمی پرونده‌های جرایم سایبری ، راه‌اندازی گردیده است.
آقای مهرجو فرماندار و رئیس شورای تأمین شهرستان گناوه نیز در حین برگزاری مراسم با بیان اینکه ، با توجه به تغییر زمینه وقوع جرائم و آسیب‌های اجتماعی ضروریت دارد که پلیس به علم و فناوری روز مجهز بوده تا بتواند در عرصه پیشگیری و مبارزه موفق باشد.
وی افزود : ضرورت راه‌اندازی پلیس فتا ،گام مؤثری در راستای خدمت‌رسانی به مردم و برقراری امنیت است که جای تقدیر و تشکر ویژه دارد.
شایان ذکر است، پلیس فتا شهرستان گناوه در محل ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان مستقر و به‌صورت شبانه‌روزی آماده پاسخگویی در حوزه سایبر به شهروندان بوده و کاربران می‌توانند مشکلات و شکایات خود را از طریق مراجع قضایی طرح شکایت کنند تا توسط پلیس فتا موضوع رسیدگی شود و یا با استفاده از سایت پلیس فتا به آدرس www.Cyberpolice.ir بخش مرکز فوریت‌های سایبری، لینک ثبت گزارش‌های مردمی و یا Cyberpolice@ در کلیه شبکه‌های اجتماعی داخلی و یا با شماره تلفن ۲۱۸۳۵۱۶۰ با ما در ارتباط باشند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا