جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24245
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: استاندار بوشهر با اشاره به تصویب طرح پرورش آرتمیا در استان گفت: طرح‌های زیست فناورانه مصوبه کارگروه پژوهش از جمله آرتمیا و جلبک باید در اجرای آن تسریع شود. به گزارش « صدای استان » به نقل از تسنیم؛ عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری ونوآوری استان بوشهر با تاکید بر…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 آبان 1398 - 09:33

صدای استان: استاندار بوشهر با اشاره به تصویب طرح پرورش آرتمیا در استان گفت: طرح‌های زیست فناورانه مصوبه کارگروه پژوهش از جمله آرتمیا و جلبک باید در اجرای آن تسریع شود.

به گزارش « صدای استان » به نقل از تسنیم؛ عبدالکریم گراوند در نشست کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری ونوآوری استان بوشهر با تاکید بر تعیین تکلیف طرح‌های مصوب پژوهشی اظهار داشت: تا زمانی که طرح‌های مصوب این کارگروه، اجرایی و تعیین تکلیف نشود هیچ طرح پژوهشی  در کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری ونوآوری استان بوشهر تصویب نمی‌شود.

وی، با اشاره به نقش مهم طرح‌های مصوب پژوهشی در توسعه و حل مشکلات استان افزود: در اجرای طرح‌های پژوهشی باید بیشتر به دانشگاه‌ها واگذار شود و دستگاه‌های اجرایی باید نقش نظارتی بر عهده بگیرند.

استاندار بوشهر با اشاره به تصویب طرح آرتمیا و اجرای این طرح با همکاری چهارجانبه دانشگاه‌های خلیج فارس بوشهر و ارومیه، شیلات و استانداری خاطر نشان کرد: دانشگاه خلیج فارس بوشهر و دانشگاه ارومیه امکان پرورش آرتمیا در استان بوشهر را بررسی کردند که باید هرچه زودنر این طرح عملیاتی شود.

گراوند با تاکید بر تسریع در اجرای طرح پرورش آرتمیا در اراضی ساحلی استان بوشهر گفت: هیچ مدیری حق به تعویق انداختن اجرای مصوبات پژوهشی از جمله پرورش آرتمیا ندارد و باید هر چه سریع‌ترین این پروژه عملیاتی شود.

وی، با تاکید بر استفاده از فرصت‌ها برای توسعه زیرساخت‌ها تصریح کرد: طولانی شدن اجرای طرح‌ها سبب از رفتن فرصت‌ها و ظرفیت‌ها می‌شود از این نظر طرح‌ها باید بر اساس برنامه‌زمان‌بندی عملیاتی شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه استان ساحلی بوشهر از ظرفیت‌های مهمی در عرصه تولید و اشتغال دارد افزود:  تصویب طرح‌ها برای اجرا، نباید معطل شود بلکه  تسریع در اجرای آن مورد تاکید است.

گراوند با اشاره به تصویب کشت گیاهان سازگاربا کم‌آبی افزود: با توجه به اجرای طرح‌های پژوهشی گیاهان سازگار با کم‌آبی، لازم این طرح بر اساس ظرفیت شهرهای مختلف استان بوشهر، با همکاری شهرداری‌ها در توسعه فضای سبز شهرها عملیاتی شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا