جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24243
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در برخورد اتوبوس با خودرو سواری تیبا در محور کاکی به بادوله در شهرستان دشتی ۳ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد. به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر گشت شبانه‌روزی پلیس راه در محورهای اصلی استان…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 آبان 1398 - 09:31

صدای استان: رئیس پلیس راه استان بوشهر گفت: در برخورد اتوبوس با خودرو سواری تیبا در محور کاکی به بادوله در شهرستان دشتی ۳ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

به گزارش « صدای استان »؛ سرهنگ جابر پاپری در گفت‌وگو با تسنیم با تاکید بر گشت شبانه‌روزی پلیس راه در محورهای اصلی استان بوشهر برای ارتقاء ایمنی تردد خودروها اظهار داشت: تمام محورهای استان بوشهر از ایمنی بالا برخوردار است و به صورت شبانه‌روزی پلیس راه در جاده‌ها تردد می‌کنند.

وی بیان کرد: برای ارتقاء ایمنی محورهای استان بوشهر، خودروهای نامحسوس در جاده‌های استان بوشهر مستقر شده که با رانندگان تخلف ساز و متخلف برخورد قاطع می‌کند.

رئیس پلیس راه استان بوشهر از کشته و زخمی شدن ۴ نفر در خودرو تیبا در تصادف با اتوبوس در محور دشتی خبر داد و خاطرنشان کرد: در برخورد اتوبوس با خودرو سواری تیبا در محور کاکی به بادوله در شهرستان دشتی ۳ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

پاپری با بیان اینکه علت تصادف در دست بررسی است تاکید کرد:  ۴ سرنشین خودرو تیبا ۳ نفر کشته و یک نفر مصدوم شد.

وی افزود: رعایت فاصله طولی و سرعت مناسب بهترین راه برای پیشگیری از بروز تصادفات رانندگی و حوادث ناگوار است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان دشتی هم با اشاره به وقوع این حادثه تصریح کرد: در این حادثه ۲ نفر دارای علائم حیاتی بودند که  در مسیر اعزام به بیمارستان دشتی جان سپردند.

پرویز احمدی بیان کرد: دو نفر به بیمارستان زینبیه خورموج منتقل شدند که یک نفر به‌علت شدت جراحات فوت کرد و نفر دیگر برای ادامه درمان به بیمارستان برازجان اعزام شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا