سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24241
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: جشنواره، نمایشگاه و میز ملی خرما در استان بوشهر برگزار می‌شود. به گزارش « صدای استان »؛ ابوالقاسم محمدزاده بیان کرد: جشنواره، نمایشگاه و میز ملی خرما از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در ۶۵ غرفه و فضایی به…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 آبان 1398 - 09:30

صدای استان: معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر گفت: جشنواره، نمایشگاه و میز ملی خرما در استان بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش « صدای استان »؛ ابوالقاسم محمدزاده بیان کرد: جشنواره، نمایشگاه و میز ملی خرما از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه در ۶۵ غرفه و فضایی به مساحت ۳ هزار و ۶۰۰ متر متر مربع در محل شرکت نمایشگاه بین المللی استان بوشهر برگزار خواهد شد.

او تصریح  کرد: سالانه بیش از ۱۷۰ هزارتن خرما در استان تولید می‌شود که با سرمایه گذاری در حوزه فرآوری خرما و صنایع وابسته می‌توان برای ایجاد ارزش افزوده بیشتر و همچنین کسب بازار‌های صادراتی گسترده‌تر کمک قابل توجهی کرد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان بوشهر افزود: در راستای افزایش هم اندیشی و تعامل، بین بخش‌های خصوصی و دولتی به منظور شناخت دقیق‌تر از ظرفیت‌های تولیدی و صادراتی، میز ملی خرمای کشور با حضور مسئولین استانی و کشوری در محل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی بندر بوشهر برگزار می‌شود.

محمدزاده تاکید کرد: آگاهی بخشیدن به بنگاه‌های اقتصادی، از ظرفیت‌ها و توانمند‌های تولید و تجارت در این حوزه ضروری است.

او تصریح کرد: تدوین برنامه راهبردی صادرات خرما در راستای تحقق اهداف کمی صادرات غیر نفتی، از جمله اهدافی است که ما را در رونق و شکوفایی اقتصادی این بخش یاری می‌رساند.

محمدزاده بیان کرد: تولیدکنندگان و صادرکنندگان هم استانی در پنج استان خرما خیز یعنی خوزستان، هرمزگان، فارس، کرمان و سیستان بلوچستان و همچنین سایر نقاط کشور برای تبادل دانش و آخرین فن‌آوری‌های حوزه‌های تولید و بسته بندی و معرفی و عرضه انواع محصولات خرمایی و شرکت‌های تولیدکننده ماشین آلات صنایع وابسته در این نمایشگاه  حضور خواهند داشت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا