جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24237
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: شهرستان عسلویه پایتخت اتحاد شیعه و سنی است. به گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ عبدالنبی یوسفی در هفتمین نشست شورای اداری عسلویه اظهار داشت: استکبار جهانی طی ۴۰ سال گذشته تمام تلاش های خود برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی انجام داده است و تمام…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 آبان 1398 - 09:25

صدای استان: فرماندار شهرستان عسلویه گفت: شهرستان عسلویه پایتخت اتحاد شیعه و سنی است.

به گزارش « صدای استان » به نقل از مهر؛ عبدالنبی یوسفی در هفتمین نشست شورای اداری عسلویه اظهار داشت: استکبار جهانی طی ۴۰ سال گذشته تمام تلاش های خود برای مقابله با نظام جمهوری اسلامی انجام داده است و تمام این نقشه ها نقش بر آب شده است.

وی با اشاره به اهمیت حضور درم راسم راهپیمایی ۱۳ آبان افزود: اقشار مختلف مردم را برای حضور در راهپیمایی ۱۳ آبان دعوت می کنم.

فرماندار عسلویه هفته پدافند غیر عامل را گرامی داشت و تاکید کرد: همه دستگاه‌های اجرایی برای مواجه با خطرات احتمالی آمادگی داشته باشند.

فرماندار عسلویه امنیت موجود در شهرستان را حاصل همکاری علما و معتمدین شهرستان با دستگاه های امنیتی دانست و از آنها تقدیر کرد.

یوسفی با تبریک به مناسبت در پیش بودن هفته وحدت افزود: عسلویه شهرستانی است که نماد وحدت و همدلی است و امیدواریم این مسیر روز به روز خوش رنگ تر و زیبا تر باشد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا