پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24235
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: براساس اعلام باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ادامه مسیر میشو مربی کروات هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. مربی ای که دو سه فصل در تیم مس رفسنجان حضور داشت اما نتوانست این تیم را لیگ برتری کند. به گزارش « صدای استان »؛ بعد از خداحافظی عبدالله ویسی، مهرداد کریمیان بازیکن…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 13 آبان 1398 - 09:24

صدای استان: براساس اعلام باشگاه شاهین شهرداری بوشهر در ادامه مسیر میشو مربی کروات هدایت این تیم را برعهده خواهد گرفت. مربی ای که دو سه فصل در تیم مس رفسنجان حضور داشت اما نتوانست این تیم را لیگ برتری کند.

به گزارش « صدای استان »؛ بعد از خداحافظی عبدالله ویسی، مهرداد کریمیان بازیکن سابق استقلال روی نیمکت تیم شاهین شهرداری بوشهر نشست و باشگاه شاهین هم بدش نمی آمد هدایت تیم را به او محول کند به خصوص که بومی محسوب می شد اما مهرداد کریمیان از این آزمون سخت نمره قبولی نگرفت و در نهایت باشگاه تصمیم به حضور میشو در بوشهر گرفت.

 

خرده ای نمی شود به مهرداد کریمیان گرفت به این خاطر که او در ابتدای راه است و برای تبدیل شدن به یک مربی خوب باید آزمون و خطاهای زیادی را پشت سر بگذارد. به خصوص برای اینکه این توانمندی را پیدا کند که یک تیم بحران زده را نجات دهد. از سویی باید به این نکته اشاره کرد تیم در ابتدای فصل خوب بسته نشده و با مهرداد کریمیان هم همان نتایجی را گرفت که با عبدالله ویسی می گرفت. البته شاهین شهرداری بوشهر با هدایت مهرداد کریمیان برد در برابر سایپا در جام حذفی را در کارنامه خود ثبت کرده است.

اعتماد باشگاه شاهین شهرداری بوشهر به مهرداد کریمیان یک حسن بزرگ را برای این باشگاه به همراه داشت. اکنون دیگر نقدی به این باشگاه به خاطر عدم حمایت از مربی بومی وارد نیست. شاهین در ادامه مسیر با میشو کار سختی را پیش رو دارد. کسب یک امتیاز از هفته های سپری شده خود گویای همه واقعیت ها در مورد تیم شاهین است. مربی کروات اگر موفق شود تیم را در لیگ برتر نگه دارد دست به کار بزرگی زده است.

عکس: مهدی جعفری


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا