جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24223
تعداد نظرات: ۰

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تایید ارسال متن کامل نامه طرح “پویش صلح هرمز” رئیس جمهوری اسلامی ایران به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و عراق گفت: این امر نشان دهنده جدیت جمهوری اسلامی ایران و اهمیت دادن به کشورهای منطقه در تامین ثبات و امنیت در منطقه خلیج فارس است. سید عباس موسوی…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 12 آبان 1398 - 09:55

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تایید ارسال متن کامل نامه طرح “پویش صلح هرمز” رئیس جمهوری اسلامی ایران به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و عراق گفت: این امر نشان دهنده جدیت جمهوری اسلامی ایران و اهمیت دادن به کشورهای منطقه در تامین ثبات و امنیت در منطقه خلیج فارس است.
سید عباس موسوی در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص اخبار منتشره از ارسال نامه رئیس جمهوری اسلامی ایران به سران کشورهای شورای همکاری خلیج فارس و عراق، ضمن تایید این خبر افزود: پس از ارائه ” پویش صلح هرمز ” توسط رئیس جمهوری اسلامی ایران در نشست امسال مجمع عمومی سازمان ملل متحد، ایشان متن کامل آن را برای سران کشورهای یاد شده ارسال کرد و در آن خواستار تشریک مساعی همه آنها در پردازش و اجرای آن شدند.
وی افزود: این امر نشان دهنده جدیت جمهوری اسلامی ایران و اهمیت دادن به کشورهای منطقه در تامین ثبات و امنیت در منطقه خلیج فارس است.
موسوی اضافه کرد: محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز به زودی نامه‌ای در این زمینه خطاب به دبیرکل سازمان ملل متحد ارسال خواهد کرد.

تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا