پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24215
تعداد نظرات: ۰

وزیر ورزش و جوانان دستور صیانت سکونشینان استادیوم های ورزشی از ارزش های اخلاقی را صادر کرد. به گزارش “ورزش سه”، در پی اتفاقات رخ داده در دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران وزیر ورزش دستور داد این مساله مورد پیگیری قرار بگیرد. طی روزهای گذشته موارد زیادی در بازی های لیگ برتر در خصوص…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 12 آبان 1398 - 09:49

وزیر ورزش و جوانان دستور صیانت سکونشینان استادیوم های ورزشی از ارزش های اخلاقی را صادر کرد.

به گزارش “ورزش سه”، در پی اتفاقات رخ داده در دیدارهای اخیر لیگ برتر فوتبال ایران وزیر ورزش دستور داد این مساله مورد پیگیری قرار بگیرد.

طی روزهای گذشته موارد زیادی در بازی های لیگ برتر در خصوص اقدامات غیرحرفه ای و مخالف با اصول اخلاقی و شرعی رخ داد.

نمونه بارز این مساله توهین هایی است که به برخی مربیان از جمله امیر قلعه‌نویی و رسول خطیبی از سوی برخی هواداران در طول هفته های گذشته انجام شد. همچنین در جریان بازی حساس عصرجمعه تراکتور و استقلال نیز اقداماتی غیراخلاقی و مخالف با عرف جامعه اتفاق افتاد.
مجموعه این موضوعات باعث دلخوری بسیاری از طرفداران فوتبال شده است. ازاین رو وزیر ورزش به ماجرا ورود کرده است.

 

بر این اساس دویست و نوزدهمین نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان با حضور وزیر ورزش و جوانان برگزار شد که در ابتدای این نشست مسعود سلطانی‌فر با اشاره به وقایع اخیر در برخی استادیوم‌های ورزشی گفت: انقلاب اسلامی یک انقلاب فرهنگی است و حفظ ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب بعنوان یک اصل خدشه‌ناپذیر در ورزش ایران است.

 

وی از معاون فرهنگی وزارت ورزش خواست هر چه سریع‌تر نسبت به تشکیل کارگروه صیانت از ارزش‌های اخلاقی و فرهنگی در محیط‌های ورزشی اقدام کند.

 

این کارگروه با حضور نمایندگان وزارت اطلاعات، ارشاد اسلامی، صداوسیما، فدراسیون فوتبال، کمیسیون فرهنگی مجلس، نیروی انتظامی، معاونت فرهنگی سپاه و نمایندگان باشگاه‌های ورزشی تشکیل خواهد شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا