پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24048
تعداد نظرات: ۰

مسئول اداره گردشگری شهرداری منطقه ده تهران و مشاور عالی و دستیار ویژه مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران تصمیم به حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بوشهر گناوه و دیلم گرفته است. « صدای استان »؛ طبق شنیده‌های محافل سیاسی و گمانه زنی‌ها، جمعی از فرهنگیان و جوانان استان از سید…

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 آبان 1398 - 12:39

مسئول اداره گردشگری شهرداری منطقه ده تهران و مشاور عالی و دستیار ویژه مدیر کل سازمان ورزش شهرداری تهران تصمیم به حضور در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی حوزه بوشهر گناوه و دیلم گرفته است.

« صدای استان »؛ طبق شنیده‌های محافل سیاسی و گمانه زنی‌ها، جمعی از فرهنگیان و جوانان استان از سید علی امیر زاده دعوت به حضور در انتخابات مجلس نموده‌اند. وی برادر سردار سرتیپ دوم شهید سید اکبر امیرزاده اولین شهید تنگستان بوده و داری مدرک تحصیلی دکترای (PhD ) فلسفه تعلیم و تربیت می‌باشد. همچنین ایشان سمت‌های مختلف در اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر داشته و موسس چندین مدرسه غیردولتی در مقاطع مختلف بوده است.

 

دکتر امیرزاده در گفتگو با صدای استان با تایید این خبر اظهار داشت: حدود چهار سال حضورم در انتخابات مجلس را مورد مطالعه و بررسی قرار داده و با مد نظر قرار دادن همه جوانب تصمیم دارم با مشی اصلاح طلبی وارد عرصه انتخابات شوم. ایشان افزود هدف از حضورم در عرصه انتخابات مبارزه با فساد و رانت در استان بوشهر خصوصا شهرستانهای بوشهر ،گناوه و دیلم بوده است.

 

طبق شنیده های رسمی و غیر رسمی قشرهای مختلف سیاسی، فرهنگی، ورزشی و نخبگان و چهره های علمی از حضور امیرزاده در انتخابات استقبال کرده و اعلام حمایت نموده‌اند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا