سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 24021
تعداد نظرات: ۰

بیمارستان شهدای خلیج فارس بلافاصله بعد از پذیرش به بخش آی سی یو‌ منتقل شدم که با رسیدگی تمام و‌ کمال ریاست محترم بیمارستان و کادر درمان و کارکنان، در کمترین زمان ممکن به زندگی برگشتم و ادامه زندگی خود را مدیون این عزیزان هستم. اسماعیل برزگر  اهل و ساکن روستای بورکی آقا سید عبدالله…

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 آبان 1398 - 10:17

بیمارستان شهدای خلیج فارس بلافاصله بعد از پذیرش به بخش آی سی یو‌ منتقل شدم که با رسیدگی تمام و‌ کمال ریاست محترم بیمارستان و کادر درمان و کارکنان، در کمترین زمان ممکن به زندگی برگشتم و ادامه زندگی خود را مدیون این عزیزان هستم.

Image result for ‫مارگزیدگی‬‎اسماعیل برزگر  اهل و ساکن روستای بورکی آقا سید عبدالله از توابع بخش خشت در گفت وگو با صدای استان با تقدیر از پزشکان و کارکنان و مدیران بیمارستان شهدای خلیج فارس اظهار داشت: با تلاش شبانه روزی و دلسوزانه پزشکان و مدیریت بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر، از مرگ حتمی نجات پیدا کردم و به زندگی بازگشتم.

 

 

وی افزود: در روز دوشنبه سیزدهم مهرماه امسال در مزرعه کشاورزی در روستا دچار مارگزیدگی شدم که بلافاصله به بیمارستان امام سجاد ( ع) خشت اعزام و پس از سپری شدن شب اول و قطع امید پزشکان این بیمارستان، به بیمارستان شهید گنجی برازجان منتقل شدم.

 

 

برزگر خاطر نشان کرد: بعد از گذراندن دو شب در بخش در بیمارستان برازجان، بدلیل وخیم شدن حال در بخش آی سی یو بستری شدم که به دلیل وخیم‌تر شدن وضعیتم، بوسیله اورژانس ۱۱۵ به بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر اعزام شدم.

وی گفت: در بیمارستان خشت و برازجان، از من قطع امید کرده بودند و اعلام کردند که یکی دو روز دیگر زنده نمی‌مانم و کاملا ناامید شدیم.

 

 

برزگر ابراز داشت: در بیمارستان شهدای خلیج فارس و بلافاصله بعد از پذیرش به بخش آی سی یو‌ منتقل شدم که با رسیدگی تمام و‌ کمال ریاست محترم بیمارستان و کادر درمان و کارکنان، در کمترین زمان ممکن به زندگی برگشتم و ادامه زندگی خود را مدیون این عزیزان هستم.

 

وی بیان کرد: به صورت تمام وقت، پزشکان متخصص و فوق‌تخصص، بالای سر بنده حاضر بودند و مداوایم را دقیق و با حوصله انجام دادند که لازم می‌دانم از این عزیزان تقدیر کنم.

 

برزگر افزود: روز سی‌ام مهرماه با سلامتی کامل از بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر ترخیص شدم و در زمینه هزینه نیز خیلی به من کمک کردند و حقیقتا، شهر بوشهر برای حقیر به عنوان شهر زندگی و حیات تا همیشه تاریخ باقی می‌ماند.

 

وی اضافه کرد: خود را یک بوشهری می‌دانم و تا آخر عمرم، هر کمکی لازم باشد و توان داشته باشم برای مردم این دیار انجام می‌دهم.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا