شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 24012
تعداد نظرات: ۰

در هفته هشتم لیگ برتر شاهین شهرداری بوشهر در روزی که حرفی برای گفتن نداشت، با شکست سنگین مقابل هواداران خودی، شب تلخی را برای طرفدارانش رقم زد تا زمینه ساز خروج پرسپولیس از بحران شود. به گزارش « صدای استان »؛ جدال با شاهین با موفقیت بزرگی برای پرسپولیس همراه شد و آنها بعد…

تاریخ انتشار: شنبه ، 4 آبان 1398 - 10:02

در هفته هشتم لیگ برتر شاهین شهرداری بوشهر در روزی که حرفی برای گفتن نداشت، با شکست سنگین مقابل هواداران خودی، شب تلخی را برای طرفدارانش رقم زد تا زمینه ساز خروج پرسپولیس از بحران شود.

به گزارش « صدای استان »؛ جدال با شاهین با موفقیت بزرگی برای پرسپولیس همراه شد و آنها بعد از هفته‌ها موفق شدند یک برد پرگل را به نام خود کند. علی علیپور نیز که هفت هفته در ناکامی برای دستیابی به گل به سر می‌برد با هت تریک خود به جدول گلزنان بازگشت.

 

https://www.khabarvarzeshi.com/files/fa/news/1398/8/3/347010_656.jpg

 

پرسپولیس تاکنون در این فصل به پیروزی در خانه حریفان دست نیافته بود و شاهینی ها زمینه ساز خروج این تیم از بحران شدند.

شاهین بوشهر که در فصل گذشته به عنوان اولین تیم جواز صعود به لیگ برتر را به دست آورده، تاکنون موفق به پیروزی در فصل نوزدهم نشده است همین موضوه هواداران این تیم را بسیار ناراحت و نگران کرده است.

 

https://www.khabarvarzeshi.com/files/fa/news/1398/8/3/347055_162.jpg

 

با این نتیجه شاهینی‌ها با یک امتیاز همچنان در قعر جدول قرار گرفته اند و پرسپولیس با ۱۵ امتیاز به رده چهارم جدول صعود کرد. شکستی که سنگین ترین باخت این تیم در همه ۴ دوره لیگ برتری می باشد که شاهین نجربه حضور در آن دارد.

باید دید مجموعه شهردار به عنوان رییس هیات مدیره این باشگاه چه تدبیری برای خروج این تیم از بحران دارد؟


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا