پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23961
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: عامل ۱۶ درصد مرگ و میرها در شهرستان عسلویه حوادث ترافیکی است. به گزارش « صدای استان »؛ سعید کشمیری در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: در راستای توسعه سلامت در جنوب استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در دست…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 1 آبان 1398 - 11:06

صدای استان : رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: عامل ۱۶ درصد مرگ و میرها در شهرستان عسلویه حوادث ترافیکی است.

به گزارش « صدای استان »؛ سعید کشمیری در نشست شورای اداری شهرستان عسلویه اظهار داشت: در راستای توسعه سلامت در جنوب استان بوشهر تلاش‌های خوبی صورت گرفته است و طرح‌های مهمی در دست اجرا است.

وی با اشاره به دستور رئیس جمهور برای بهبود وضعیت سلامت در عسلویه بیان کرد: یکی از اولویت‌های اصلی حوزه سلامت پیگیری برای اجرایی شدن مصوبات کمیته کشوری کمیته ملی کاهش آلایندگی عسلویه است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر اضافه کرد: با اجرایی شدن مصوبات کمیته ملی کاهش آلایندگی عسلویه، مهم‌ترین دغدغه حوزه سلامت در این منطقه برطرف می‌شود.

وی با بیان اینکه سهم فوت ناشی از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در استان بوشهر ۱۰ درصد است افزود: سهم فوت ناشی از حوادث ترافیکی و غیر ترافیکی در  عسلویه  ۱۶ درصد است.

کشمیری تصریح کرد:‌ با انجام مصوبات کمیته ملی کاهش آلایندگی‌های عسلویه مقدار آلاینده‌ها کم شده و سلامتی مردم را خطر کمتری تهدید می‌کند.

وی افزود: سفر معاون بهداشت وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی و مدیران ستادی حوزه معاونت بهداشت وزارت بهداشت به عسلویه در راستای شناسایی و رفع مشکلات و نیز ارتقای سطح خدمات ارایه شده انجام شده است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا