پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23953
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق از کولر پنجره ای و اسپلیت تا یخچال و فریزر خبر داد. به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، سرهنگ رهام رضایی در توضیح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرایی…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 1 آبان 1398 - 10:51

صدای استان : فرمانده انتظامی شهرستان کنگان از توقیف یک دستگاه اتوبوس و کشف انواع کالای قاچاق از کولر پنجره ای و اسپلیت تا یخچال و فریزر خبر داد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر، سرهنگ رهام رضایی در توضیح جزئیات این خبر اظهار کرد: در راستای اجرایی کردن طرح مبارزه با قاچاق کالا و در راستای ماموریت های محوله، ماموران پلیس آگاهی شهرستان کنگان در محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شده و سپس آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از اتوبوس مذکور کالاهایی از جمله ۴ حلقه لاستیک کامیون، دو دستگاه کولر پنجره ای، یک عدد استخر پلاستیکی، یک دستگاه کولر اسپلیت، یک دستگاه ماشین لباس شویی، یک دستگاه ماشین ظرفشویی و تعداد دو دستگاه یخچال و فریزر قاچاق فاقد مجوز گمرکی کشف شد.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری یک نفر در رابطه با این پرونده، گفت: کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند.

شهرستان کَنگان از شهرستان‌های استان بوشهر در جنوب ایران است که از شرق و شمال شرق به شهرستان جم، شمال غرب به شهرستان دیر، جنوب به شهرستان عسلویه در استان بوشهر و از غرب به خلیج فارس منتهی می‌گردد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا