جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23929
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لوازم‌التحریر خارجی قاچاق در عسلویه خبر داد. به گزارش « صدای استان » به نقل از فارس؛ سرهنگ عبدالرضا بازیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 30 مهر 1398 - 19:55

صدای استان: رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از توقیف یک دستگاه کامیون حامل هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال لوازم‌التحریر خارجی قاچاق در عسلویه خبر داد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از فارس؛ سرهنگ عبدالرضا بازیاری عصر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: در راستای اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و مقابله قاطعانه با معضل شوم قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان عسلویه با انجام اقدامات اطلاعاتی و علمی، فردی که در حال بارگیری محموله قاچاق توسط یک دستگاه کامیون در یکی از انبارهای این شهر بود را شناسایی کردند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر افزود: متهم پس از بارگیری کامیون قصد خروج از شهرستان عسلویه به مقصد یکی از استان‌های همجوار را داشت، که طی یک عملیات غافلگیرانه در محور عسلویه-شیراز با دستور پلیس مجبور به توقف شد.

وی خاطرنشان کرد: پس از بازرسی از این کامیون انواع لوازم‌التحریر خارجی، فاقد هرگونه مجوز گمرکی کشف شد.

بازیاری با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه محموله مکشوفه را هفت میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، عنوان داشت: یک متهم در این رابطه دستگیر شد و پس از تکمیل تحقیقات در اختیار مراجع قضایی قرار گرفت.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا