جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23868
تعداد نظرات: ۰

صدای استان: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ۲۹ کیلوگرم تریاک را از یک خودرو سواری پراید کشف کردند. به گزارش « صدای استان » به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ عبدالرضا شبانی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 29 مهر 1398 - 22:54

صدای استان: رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان بوشهر گفت: در یک عملیات هماهنگ ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان ۲۹ کیلوگرم تریاک را از یک خودرو سواری پراید کشف کردند.

به گزارش « صدای استان » به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سرهنگ عبدالرضا شبانی اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با انجام تحقیقات شبانه روزی، فردی که قصد داشت مقدار قابل توجهی مواد مخدر را استان بوشهر به استان فارس انتقال دهد شناسایی کردند.

وی تصریح کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر بوشهر با همکاری عوامل پلیس شهرستان دشتستان این فرد را که با یک دستگاه خودرو سواری پراید در حال انتقال محموله مواد بود، زیر نظر گرفته و در محور بوشکان به شیراز  متوقف کردند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بازرسی از خودرو مقدار ۲۹ کیلو و ۵۰۰ گرم موادمخدر از نوع تریاک که به صورت حرفه ای در پشت صندلی عقب جاساز شده بود کشف و یک نفر متهم در این رابطه دستگیر شد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا