پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23780
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی استان بوشهر درخصوص تیراندازی منجر به قتل در محله سرتل بوشهر توضیحاتی ارائه کرد. به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر؛ سردار خلیل واعظی گفت: ساعت ۲۰ چهارشنبه شب یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان‌های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد….

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 25 مهر 1398 - 11:59

فرمانده انتظامی استان بوشهر درخصوص تیراندازی منجر به قتل در محله سرتل بوشهر توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش « صدای استان » به نقل از روابط عمومی پلیس بوشهر؛ سردار خلیل واعظی گفت: ساعت ۲۰ چهارشنبه شب یک مورد تیراندازی منجر به مرگ در یکی از خیابان‌های جنوب شهر بوشهر به پلیس اطلاع داده شد.

 

 

وی ادامه داد: با حضور پلیس مشخص شد فردی به هویت الف. در مقابل یک نمایشگاه اتومبیل واقع در خیابان و در انظار مردم بر اثر اصابت گلوله اسلحه فردی ناشناس به قتل رسیده و قاتل و همدستانش نیز بلافاصله متواری شده اند.

سردار واعظی با بیان این که بررسی اولیه نشان داد از ۱۲ گلوله شلیک شده از اسلحه قاتل ۸ گلوله به مقتول اصابت کرده بود، اظهار کرد: با حضور کارآگاهان پلیس و فعال شدن واحد‌های اطلاعاتی و عملیاتی مشخص شد عوامل این حادثه پس از تیراندازی به مقتول با استفاده از یک دستگاه خودرو بدون پلاک به سرعت از شهر بوشهر خارج و در تلاش جهت خروج از استان هستند.

فرمانده انتظامی بوشهر بیان کرد: با ابلاغ دستورات هوشیاری به شهرستان‌های تابعه این خودرو شناسایی و در ورودی شهر دیلم در طرح عملیاتی پلیس قرار گرفت، اما بدون توجه به دستورات پلیس با سرعت زیاد ادامه مسیر داد.

این مقام انتظامی عنوان کرد: خودرو مذکور به علت سرعت زیاد و ناتوانی در کنترل، به تیر برق برخورد کرده و دچار آتش سوزی شد.

تصویری از واژگونی خودرو متهمان حادثه

 

 

سردار واعظی گفت: با اعلام پلیس بلافاصله نیرو‌های امدادی و آتش‌نشانی در محل حادثه حاضر شدند، ولی به علت شدت برخورد دو نفر از سرنشینان خودرو جان خود را از دست دادند و نفر سوم نیز مصدوم شد که در بیمارستان تحت درمان است.

وی با بیان اینکه مقتول و عوامل این قتل همگی اهل یکی از استان‌های همجوار هستند، خاطرنشان کرد: در بازرسی از این خودرو اسلحه به کار رفته در قتل و تعدادی فشنگ مربوطه کشف شد.


برچسب ها: #تیراندازی #قتل
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا