شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23509
تعداد نظرات: ۰

رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت:آقایی ۴٠ ساله که به علت اصابت گلوله دچار صدمات شدید شده بود با حضور به موقع در این بیمارستان و خارج کردن ساچمه از شکم بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.   « صدای استان »؛ رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت: آقایی ۴٠ ساله که به علت اصابت…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 17 مهر 1398 - 13:58

رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت:آقایی ۴٠ ساله که به علت اصابت گلوله دچار صدمات شدید شده بود با حضور به موقع در این بیمارستان و خارج کردن ساچمه از شکم بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.

 

« صدای استان »؛ رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر گفت: آقایی ۴٠ ساله که به علت اصابت گلوله دچار صدمات شدید شده بود با حضور به موقع در این بیمارستان و خارج کردن ساچمه از شکم بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.

نجات جان بیمار تیر خورده در بیمارستان سلمان فارسی

در تاریخ ١۶ مهرماه آقایی ۴٠ ساله‌ای که از ناحیه شکم مورد اصابت گلوله قرار گرفته بود در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر از مرگ حتمی نجات یافت.
رئیس بیمارستان سلمان فارسی بوشهر در تشریح جزئیات این خبر گفت: این بیمار در حالی که از فاصله کوتاه مورد اصابت گلوله ساچمه‌ای در نزدیکی قلب قرار گرفته بود و وضعیت بی‌ثبات و بحرانی داشت و با افت فشار و خونریزی شدید همراه بود از بیمارستان نبی اکرم عسلویه به بیمارستان سلمان فارسی بوشهر اعزام شده بود با اقدامات فوری پزشکی به زندگی دوباره برگشت .

 

دکتر شجاعت افزود : پرسنل اورژانس بیمارستان بدون اتلاف‌ وقت اقدامات اولیه ضروری را بر روی بیمار انجام داده و با هماهنگی و حضور به‌ موقع دکتر جراح، بیمار سریعاً به اتاق عمل انتقال داده شد.
وی با بیان اینکه ضمن کنترل خونریزی بیمار تحت عمل جراحی قرار گرفت، تصریح کرد: پس از ۴ ساعت عمل سخت و طاقت فرسا بیمار از مرگ حتمی نجات یافت.

 

سرپرست بیمارستان سلمان فارسی: با توجه به اینکه تیر در نزدیکی قلب بیمار و ناحیه فوق العاده حساس اصابت کرده بود با تلاش تیم اتاق عمل بیمارستان به سرپرستی دکتر شهرام خادم و دکتر یداله زارعی ساچمه از شکم این بیمار خارج و محل ورود و خروج تیر و دیواره شکم بیمار که کاملاً آسیب دیده بود ترمیم شد.
این مسؤول افزود: بیمار با وضعیت مناسب به بخش ویژه منتقل شده و در حال حاضر با علائم حیاتی نرمال در بخش آی.سی.یو بیمارستان سلمان فارسی بوشهر بستری است.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا