پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23500
تعداد نظرات: ۰

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی در سالن کانون امام خمینی بوشهر برگزار شد.   به گزارش « صدای استان »؛تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز با حضور حمیدی معاون…

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 17 مهر 1398 - 13:38

مراسم تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولان استانی در سالن کانون امام خمینی بوشهر برگزار شد.

 

به گزارش « صدای استان »؛تودیع و معارفه مدیر کل آموزش و پرورش استان بوشهر صبح امروز با حضور حمیدی معاون وزیر آموزش و پرورش، خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم و سعادت نماینده دشتستان برگزار شد.

 

۵ هزار مدرک جعلی را باطل کردیم/جلوی سهم خواهی ها ایستادم

 

 

مدیرکل سابق آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه سال های ۹۲ و ۹۳ رتبه دوم کشور را در جعل مدرک داشتیم . بیان کرد : ۵ هزار مدرک جعلی آموزشی در استان را باطل یا متوقف کردیم.

 

 

ناصر کرمی بیان داشت : بابت مبارزه با جعل مدرک تحصیلی هزینه زیادی دادم ولی خوشحالم که این ننگ را از دامن استان پاک کردیم و اخیرا عده ای از دارندگان همین مدارک در اتاق های اداره کل جولان می دادند. اگر زمان به عقب برگردد دوباره هم جلوی زیاده خواهی ها خواهم ایستاد و پشیمان نیستم جلوی کسانی که ادعای سهم خواهی داشتند ایستادم.

 

 

وی اظهار داشت : کرمی مدیری توانمند و با سابقه است . ایشان یک سال به عنوان معاون همکار بوده ایم و خوشحالم آموزش و پرورش به دست مدیری توانا سپرده شد.

 

 

هیچکدام از نماینده ها دنبال سهم خواهی نبودند

 

 

غلامحسین حسینی که به مدت ۴ ماه سرپرستی اداره کل آموزش و پرورش را بر عهده داشت گفت : از نمایندگان استان کمال تشکر را دارم که در این چند ماه دوشادوش بنده در وزارتخانه دوندگی کردند. ما تمام قد ایستادیم تا به نیروهای بومی فرصت بدهیم و آنچه آموزش و پرورش را وارد تلاطم می کند سلایق شخصی است.

 

 

وی بیان داشت : هیچ کدام از نماینده ها به دنبال سهم خواهی نبودند و فقط تلاش کردند چالش ها رفع بشود.

 

 

آموزش و پرورش چه دارد که دنبال سهم خواهی باشیم

 

عبدالحمید خدری نماینده بوشهر، گناوه و دیلم با بیان اینکه آموزش و پرورش باید به دور از حاشیه باشد گفت : آموزش و پرورش چه چیزی دارد که بخواهیم به دنیال سهم خواهی باشیم. بعضی افراد پیغام و پسغام فرستادند هر خواسته ای دارید برآورده کنیم اما ما به دنیال سهم خواهی نبودیم.

 

 

وی ادامه داد :  در ۴ ماه سرپرستی حسینی اتفاقات مهم و خوبی رقم خورد و بودجه های قابل قبولی برای آموزش پرورش جذب شد.

 

 

از فرد جدید حمایت کنیم

محمدباقر سعادت نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت : علیمراد کرمی در زمان معاون آموزش و پرورش ، ناصر کرمی به عنوان مدیرکل و حسینی به عنوان سرپرست زحمات زیادی کشیدند و این عزل و نصب ها طبیعی است .

وی بیان داشت : اگر زمانی نگاهمان به فردی برای مدیرکلی بوده ولی حالا فرد دیگری منصوب شده است باید با تمام توان از ایشان حمایت کنیم.

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا