جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23487
تعداد نظرات: ۰

به‌مناسبت روز ملی روستا و عشایر، دو پروژه ورزشی در روستاهای شهرستان بوشهر افتتاح شد. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ فرماندار شهرستان بوشهر در آئین افتتاح طرح‌های ورزشی در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های روستایی را به صورت ویژه در دستور کار داریم. عباس جمشیدی با اشاره به اینکه طرح‌های…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 16 مهر 1398 - 11:54

به‌مناسبت روز ملی روستا و عشایر، دو پروژه ورزشی در روستاهای شهرستان بوشهر افتتاح شد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ فرماندار شهرستان بوشهر در آئین افتتاح طرح‌های ورزشی در روستاهای این شهرستان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های روستایی را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

عباس جمشیدی با اشاره به اینکه طرح‌های متعددی در روستاهای شهرستان بوشهر در دست اجرا است، اضافه کرد: گسترش امید و نشاط در روستاها به عنوان یک اولویت مهم دولت در دستور کار است.

وی با اشاره به افتتاح دو طرح در روستاهای شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: امروز زمین چمن مصنوعی در روستای حسینکی و سرمل به بهره‌برداری رسیده است که می‌تواند نقش مهمی در توسعه ورزش در این دو روستا داشته باشد.

فرماندار شهرستان بوشهر با اشاره به اینکه مساحت هر یک از این زمین چمن‌ها هزار و ۱۹۰ مترمربع است، ادامه داد: این پروژه‌ها در مدت شش ماه اجرا و تکمیل و بهره‌برداری رسیده است.

جمشیدی اعتبار مجموع این طرح را شش میلیارد ریال عنوان کرد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا