پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23483
تعداد نظرات: ۰

عسلویه با وجود میزبانی از صنایع عظیم انرژی با تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی از شهرستان های امن کشور است. به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ فرماندار عسلویه معتقد است که ایجاد امنیت در گرو همدلی و تلاش همه نیروهای دلسوز و مشارکت مستمر مردم، حمایت ائمه جمعه و دلسوزی اعضای شورای…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 16 مهر 1398 - 11:26

عسلویه با وجود میزبانی از صنایع عظیم انرژی با تلاش نیروهای امنیتی، انتظامی و نظامی از شهرستان های امن کشور است.

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ فرماندار عسلویه معتقد است که ایجاد امنیت در گرو همدلی و تلاش همه نیروهای دلسوز و مشارکت مستمر مردم، حمایت ائمه جمعه و دلسوزی اعضای شورای تامین شهرستان است.

عبدالنبی یوسفی روز دوشنبه در شورای اداری شهرستان عسلویه افزود: نیروی انتظامی در شهرستان عملکرد مطلوبی دارد و این شهرستان هم اکنون از امنیت خوبی برخوردار است.

وی درباره انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند سال جاری بیان کرد: مشارکت مردم در انتخابات و اصل بی طرفی مجریان انتخابات باید سرلوحه کار قرار گیرد تا در فضایی آرام بتوانیم انتخابات خوبی داشته باشیم.

فرماندار عسلویه با اشاره به روند پروژه های عمرانی در این شهرستان گفت: ۵۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در دهه فجر امسال در این شهرستان به بهره‌برداری خواهد رسید که دستگاه‌های اجرایی جمع بندی نهایی انجام دهند و در اجرای این پروژه‌ها تسریع دقت و تلاش کنند.

یوسفی با اشاره به بارندگی های اخیر در این شهرستان افزود: در اوایل هفته جاری ۳۴ میلی متر باران در این شهرستان بارید که تاکید می‌شود دستگاه‌های مرتبط با بحران در آمادگی کامل بسر ببرند و نسبت به بازگشایی مسیرها تلاش کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا