پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23476
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با بیان اینکه در روستاهای ساحلی استان بوشهر طرح‌های آب‌شیرین‌کن برای تامین آب آشامیدنی اجرایی شده گفت: تمام پروژه‌های آب‌شیرین‌کن روستایی استان بوشهر تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و افتتاح می‌شود.   « صدای استان »؛ روح‌الله طاهریان‌پور در نشست با مسئولان صنعت آب استان بوشهر با بیان…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 15 مهر 1398 - 13:04

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر با بیان اینکه در روستاهای ساحلی استان بوشهر طرح‌های آب‌شیرین‌کن برای تامین آب آشامیدنی اجرایی شده گفت: تمام پروژه‌های آب‌شیرین‌کن روستایی استان بوشهر تا سال ۱۴۰۰ تکمیل و افتتاح می‌شود.

 

Image result for ‫روح‌الله طاهریان‌پور‬‎« صدای استان »؛ روح‌الله طاهریان‌پور در نشست با مسئولان صنعت آب استان بوشهر با بیان اینکه ۳۰۰ هزار نفر از جمعیت استان بوشهر تحت پوشش خدمات شرکت آبفار استان بوشهر است اظهار داشت: ۱۰۰ هزار اشتراک آب در روستاها و برخی از شهرهای استان بوشهر واگذار شده است.

 

 

وی، تعداد روستاهای استان بوشهر را۶۰۰ روستا دانست و با بیان اینکه ۹۵ درصد روستاها از خدمات شبکه آبرسانی بهره‌مند هستند افزود: برای جبران کمبود آب آشامیدنی طرح‌های آبشیرین‌کن در روستاهای ساحلی اجرا شده که تکمیل آنها نقش تاثیرگذاری در تامین آب روستاها دارد.

 

 

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر از تکمیل تمام پروژه‌های آب‌شیرین‌کن روستایی استان بوشهر تا سال ۱۴۰۰ خبر داد و بیان کرد: بزرگترین طرح آبرسانی شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر طرح آبرسانی سیراف به جم است که افزون بر ۵۰۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری می‌شود.

طاهریان‌پور با بیان اینکه در اجرای طرح آبرسانی یاد شده تاکنون ۱۳۰ میلیارد تومان هزینه شده افزود: این پروژه با همکاری اعتبارات وزارت نفت و نیرو اجرا می‌شود.

 

 

وی، با تاکید بر تامین اعتبارات وزات نفت برای تسریع در اجرای طرح آبرسانی سیراف به جم بیان کرد: حل بحران آب در شهرستان جم و روستاهای تنگستان در اولویت برنامه‌ها قرار دارد.

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا