جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23457
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: ثبت‌نام کارت هوشمند ملی مددجویان بهزیستی استان بوشهر تسهیل شد. به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ علیرضا حاجیونی در نشست با مسئولان ثبت احوال استان بوشهر اظهار داشت: شاهد همکاری و همراهی خوبی از سوی ثبت احوال استان بوشهر در ارائه خدمات به مددجویان هستیم. وی با تاکید…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 15 مهر 1398 - 10:23

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر گفت: ثبت‌نام کارت هوشمند ملی مددجویان بهزیستی استان بوشهر تسهیل شد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از مهر؛ علیرضا حاجیونی در نشست با مسئولان ثبت احوال استان بوشهر اظهار داشت: شاهد همکاری و همراهی خوبی از سوی ثبت احوال استان بوشهر در ارائه خدمات به مددجویان هستیم.

وی با تاکید بر دستیابی همه مددجویان بهزیستی به کارت هوشمند ملی افزود: این  وظیفه ما است که خدمات دولت را به گروه هدف ارائه دهیم و تلاش خود را خواهیم کرد که هر چه سریعتر خدمات را به این عزیزان برسانیم و تاخیر در این برنامه ها باعث آسیب‌های بیشتر خواهد شد.

مدیرکل بهزیستی استان بوشهر اضافه کرد: با توجه به ضرورت شفاف‌سازی و مشکلات مددجویان تحت پوشش بهزیستی به خصوص مددجویانی که امکان مراجعه به ثبت احوال  را ندارند و تا کنون کارت هوشمند ملی را نگرفته در این راستا بهزیستی آمادگی خود را در چارچوب قوانین به منظور دستیابی به اهداف مشترک اعلام می کند.

تکمیل پروژه کارت‌های ملی

اسکندر پاسالار مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر نیز در این نشست اظهار داشت: سازمان ثبت احوال تصمیم دارد که پروژه کارت‌های ملی هوشمند را تا پایان امسال به پایان برساند.

وی اضافه کرد: از ابتدای سال جاری کارت‌های ملی قدیمی از درجه اعتبار ساقط شد و افرادی که تاکنون برای دریافت کارت هوشمند ملی اقدام نکردند برای دریافت خدمات از دستگاه های دولتی با مشکل روبرو می شوند.

پاسالار با بیان اینکه سریال همه کارت های ملی قدیمی از پایگاه اطلاعات جمعیت کشور حذف و افراد نمی‌توانند خدمات بر خط از دستگاه‌ها دریافت کنند اظهار داشت: با توجه به شرایط خاص مددجویان بهزیستی که در مراکز نگهداری، خانه سالمندان، کمپ های ترک اعتیاد و… ساکن هستند، ثبت احوال استان آمادگی اعزام ایستگاه‌های سیار به این مراکز را دارد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: با پایان یافتن پروژه کارت هوشمند ملی همه خدمات دولتی با این کارت ارائه می شود و برای جلوگیری از مشکلاتی که در آینده برای این قشر حمایتی بوجود می آید.

وی ادامه داد: هماهنگی‌هایی را با دفاتر پیشخوان ثبت احوال انجام داده‌ایم تا علاوه بر ارائه خدمات در محل، تعرفه دفاتر را نیز کاهش دهند تا توان خواهان و مددجویان بتوانند کارت هوشمند ملی خود را دریافت کنند.

پاسالار با تاکید بر اهمیت تکمیل طرح کارت هوشمند ملی اظهار کرد: اجرای این طرح به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های زیربنایی کشور در مراحل پایانی خود قرار دارد.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا