جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23452
تعداد نظرات: ۰

صد برنامه تا پایان هفته ملی کودک با حضور کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار می‌شود. به گزارش «صدای استان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته ملی کودک با «شعار آینده ساختنی است» از شنبه سیزدهم مهر آغاز شده است و تا نوزدهم مهر ادامه دارد. سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 15 مهر 1398 - 10:18

صد برنامه تا پایان هفته ملی کودک با حضور کودکان و نوجوانان استان بوشهر برگزار می‌شود.

https://cdn.yjc.ir/files/fa/news/1398/7/15/10678552_543.jpg

به گزارش «صدای استان» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ هفته ملی کودک با «شعار آینده ساختنی است» از شنبه سیزدهم مهر آغاز شده است و تا نوزدهم مهر ادامه دارد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر گفت: به همین مناسبت صد برنامه در نقاط مختلف استان برگزار خواهد شد.

سمیه رسولی افزود: اگر در انتظار آینده‌ای بسامان و روشن هستیم راهی جز توجه بیشتر به کودکانمان نداریم و به همین علت، هر سال یک هفته به نام کودکان است.

او ادامه داد: کودکان به لحاظ شخصیتی به شادی، رضایتمندی از زندگی و بازی احتیاج دارند و باید برای دستیابی آنان به این نشاط برنامه‌ریزی کرد.

سرپرست کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر عنوان کرد: از همه کسانی که به اهمیت کودک و دوران کودکی آگاه هستند و تاکنون قدم‌هایی برای رسیدن به خواسته‌های آنان برداشته‌اند انتظار است با هم‌افزایی تلاش کنند آینده خوبی برای کودکان این سرزمین رقم بخورد.

رسولی بیان کرد: مراسم افتتاحیه هفته کودک را با حضور کودکان با نیازهای ویژه در بوشهر برگزار کردیم که با اجرای برنامه‌هایی مانند نقالی، قصه گویی، سنج و دمام، سرود، اهدا کتاب و لوح تقدیر به اعضاء فعال کودک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همراه بود.

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان بوشهر، ۲۳ مرکز ثابت و سیار دارد که برای ترویج و توسعه فرهنگ کتابخوانی و حضور فعال کودکان و نوجوانان در پذیرش مسئولیت‌ها و درخشش در رویداد‌ها و ویژه‌برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت می‌کنند.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا