جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23441
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش ارتفاع موج دریا، هنگام ترددهای دریایی جوانب احتیاط و ایمنی رعایت شود. به گزارش«صدای استان»؛پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته جاری به تناوب در برخی ساعات روز رشد ابر و وقوع ناپایداری های همرفتی…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 14 مهر 1398 - 18:51

صدای استان : کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر گفت: با توجه به افزایش ارتفاع موج دریا، هنگام ترددهای دریایی جوانب احتیاط و ایمنی رعایت شود.

به گزارش«صدای استان»؛پیام مساعدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: از امروز تا پایان هفته جاری به تناوب در برخی ساعات روز رشد ابر و وقوع ناپایداری های همرفتی پیش بینی می شود.

خلیج فارس متلاطم می‌شود/ هشدار برای ترددهای دریایی

وی خاطرنشان کرد: طی این مدت در برخی نقاط استان رگبار پراکنده باران، رعدوبرق، وزش تندباد لحظه ای به همراه گردوخاک و در مناطق مستعد ریزش تگرگ مورد انتظار است.

کارشناس اداره‌کل هواشناسی استان بوشهر بیان کرد: پیش بینی می شود که این ناپایداری‌ها در برخی مواقع بر روی دریا نیز گسترش یابد و سبب رخداد تندبادهای لحظه ای و افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا شود.

وی تصریح کرد: بر این اساس توصیه می شود طی این مدت در هنگام ترددهای دریایی جوانب احتیاط و ایمنی مورد توجه قرارگیرد.

مساعدی افزود: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا کمی ابری در برخی ساعات وزش باد و گاهی غبار محلی، در برخی نقاط غالبا نیمه جنوبی استان افزایش ابر و وقوع ناپایداری موقت جوی همراه با احتمال رگبار پراکنده باران، رعد و برق وزش تندباد لحظه ای پیش‌بینی می‌شود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا