پنج شنبه, ۳۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23431
تعداد نظرات: ۰

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم هنوز در دوران آماده‌سازی تاکتیکی و بدنی قرار دارد و همین روند منجر شده تا از روزهای خوب خود فاصله داشته باشیم. به گزارش «صدای استان»؛ مهدی قنبری شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران افزود: با این…

تاریخ انتشار: یکشنبه ، 14 مهر 1398 - 10:48

سرمربی تیم فوتبال ایرانجوان بوشهر گفت: این تیم هنوز در دوران آماده‌سازی تاکتیکی و بدنی قرار دارد و همین روند منجر شده تا از روزهای خوب خود فاصله داشته باشیم.

به گزارش «صدای استان»؛ مهدی قنبری شنبه شب پس از تساوی یک بر یک تیمش در برابر پاس همدان در جمع خبرنگاران افزود: با این وجود هواداران در بازی امشب برای ایرانجوان سنگ تمام گذاشتند و دوست داشتیم سه امتیاز بازی را به آنها تقدیم کنیم که این مهم محقق نشد.

ایرانجوان بوشهر هنوز در دوران آماده‌سازی قرار دارد

وی بیان کرد: در بازی برابر پاس همدان جز ۲۰ دقیقه ابتدایی سوار بر جریان بازی بودیم و در صورت استفاده از اندک موقعیت‌های بدست آمده می‌توانستیم پیروز میدان باشیم.

قنبری ادامه داد: تک گل دریافتی نیز از روی یک اتفاق بچه‌گانه دریافت کردیم چراکه در اطراف محوطه نباید ضربه ایستگاهی به حریف می‌دادیم.

وی یادآور شد: در مجموع از روند بازی بازیکنانم رضایت دارم و آنها بازی به بازی روند بهتری نسبت به گذشته خواهند داشت.

قنبری یادآور شد: تیم پاس همدان نیز گرچه تاکنون خوب امتیاز جمع نکرده ولی از تیم‌های شایسته لیگ ۲ است و با بهره‌گیری از کادری بادانش سال قبل نیز از مدعیان اصلی برای صعود به لیگ بوده است.

وی در ارتباط با نحوه قضاوت داور این دیدار گفت: تیم داوری نسبت به بازی گذشته بهتر بود و با وجود اعلام اشتباه چند خطا در اطراف محوطه جریمه تصمیم تاثیرگذاری در روند بازی نداشت.

تیم ایرانجوان بوشهر با این تساوی چهار امتیازی شد و با یک بازی کمتر در رده سوم جدول قرار گرفت و پاس همدان نیز با ۲ امتیاز در رده دهم جدول باقی ماند.

در هفته سوم بازی‌ها تیم ایرانجوان بوشهر با شهرداری ماهشهر دیدار می‌کند و پاس همدان نیز به مصاف رزکان کرج می‌رود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا