جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23419
تعداد نظرات: ۲

برغم وجود نیروهای شاغل در نقلیه آن اداره کل بعد از مدت یکماه اقدام به تجهیز خانه ای در عمارت رشیدیه جهت اقامت راننده کرده اند.   « صدای استان »؛ پس از انتشار اخبار مطالبات معوقه کارکنان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، اطلاعات موثقی به دست صدای استان رسید که…

تاریخ انتشار: شنبه ، 13 مهر 1398 - 19:25

برغم وجود نیروهای شاغل در نقلیه آن اداره کل بعد از مدت یکماه اقدام به تجهیز خانه ای در عمارت رشیدیه جهت اقامت راننده کرده اند.

 

« صدای استان »؛ پس از انتشار اخبار مطالبات معوقه کارکنان میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر، اطلاعات موثقی به دست صدای استان رسید که سرپرست این اداره کل تمام مدت در هتل پلاس بوشهر اقامت دارد .

 

 

او بهمراه راننده‌ای که با خودرو از دزفول آورده در این هتل اقامت دارند و بین ۵۰ تا ۶۰ میلیون تومان تاکنون هزینه اقامت ایشان جدای از هزینه های دیگرش شده است .

همچنین نامبرده هر هفته چهارشنبه ها به دزفول رفته و روز یکشنبه سرکار خود حاضر می شود. همچنین در اطلاعات دیگری راننده ی ایشان که کاملا بی دلیل از دزفول ایشان را همراهی می کند ، برغم وجود نیروهای شاغل در نقلیه آن اداره کل بعد از مدت یکماه اقدام به تجهیز خانه ای در عمارت رشیدیه جهت اقامت راننده کرده اند.

 

وضعیت مدیریت در استان چگونه نظارت می شود و هزینه های اینچنینی را چه کسانی بر بودجه سازمان ها تحمیل می کنند . این در شرایطی است که اداره کل میراث از عهده پرداخت حقوق مزایای خود عاجز است.

 

همچنین شبهات دیگری نیز وجود دارد که به زودی منتشر می‌شود…


تعداد نظرات: ۲
شهروند
19:25 - 1398/07/13

جناب گراوند لطفا پاسخگو باشید لطفا

احمد
19:25 - 1398/07/13

اداره کار مجاور هتل پلاس هم وعع بهتری نداره.مدیری در اداره فرهنگ بدلیل دخالت نماینده اومده و داره خوش می گذرونه.اداره کار هم مدیر را ۷ ساله در خودش جا داده و بدون کمترین دستاوردی اونهم داره خوش می گذرونه البته با همشهریهاش و کسی هم جرات نداره چیزی بگه

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا