پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23378
تعداد نظرات: ۰

روز دوشنبه شهر آبپخش شاهد حواشی و خبرهای مهمی بود و مهمترین آن برکناری اعظم صمصامی از شهرداری آبپخش بود و حواشی بعد از آن.     « صدای استان »؛ بعد از مدت‌ها درگیری بین اعضا شورای شهر و شهردار آبپخش با هم رای شدن مصطفی رضایی با دیگر اعضا توانستند اعظم صمصامی را عزل کنند….

تاریخ انتشار: چهارشنبه ، 10 مهر 1398 - 16:20

روز دوشنبه شهر آبپخش شاهد حواشی و خبرهای مهمی بود و مهمترین آن برکناری اعظم صمصامی از شهرداری آبپخش بود و حواشی بعد از آن.

 

 

« صدای استان »؛ بعد از مدت‌ها درگیری بین اعضا شورای شهر و شهردار آبپخش با هم رای شدن مصطفی رضایی با دیگر اعضا توانستند اعظم صمصامی را عزل کنند. اما این پایان ماجرا و درگیری ها نبود.

 

 

بعد از اینکه صمصامی عزل و مهرآوران به عنوان سرپرست انتخاب شد اخبار ضد و نقیضی شنیده می شود مبنی بر اینکه استاندار بوشهر مستقیم دخالت کرده و به صمصامی اطمینان داده است که شورا نمی‌تواند شما را عزل کند و حمایت از شما می‌کنیم.

 

 

بعد از آن اعظم صمصامی با ارسال متنی به رسانه ها از غیرقانونی بودن استیضاح خبر داد و اعلام کرد روال قانونی آن طی نشده است.

اینکه استیضاح قانونی بوده است یا نه را قصد نداریم بررسی کنیم و اگر شورا بخواهد می‌تواند همان روالی که صمصامی مد نظر دارد طی بیست روز آینده وی برکنار کند.

 

 

فرض بر صحت دخالت گراوند استاندار یوشهر، سوالاتی پیش می‌آید چرا استاندار باید از شهردار برکنار شده حمایت کند؟ مگر ماندن یا رفتن شهردار به تشخیص استاندار مروبط است؟ اگر اینچنین است پس دستور بدهند تمامی شوراها را منحل کنند و عزل نصب‌های شهرداران را هم استاندار انجام بدهد.

 

چرا استاندار باید به شهردار اطمینان بدهد که استیضاح را تایید نمی‌کنیم؟ چرا باید فرماندار تحت فشار قرار بگیرد و به اعضای شورا تماس بگیرد که منصرف بشوند؟ هنوز مستندات به فرمانداری ارسال نشده چطور استاندار تشخیص داده که استیضاح مشکل دارد و حامی شهردار می شود.

 

بخاطر همین حمایت‌ها که شهردار مغزول هم رد نکرده است در اتفاقی جالب و کم نظیر امروز شهرداری آبپخش دو شهردار داشت و با حضور اعظم صمصامی و وابستگان در شهرداری اجازه نداده است مهرآوران سرپرست جدید شهرداری، در اتاق حضور پیدا کند و سرپرست در طبقه همکف کار خود را شروع کرده و شهردار برکنار شده در بالا به کار خود ادامه می‌دهد.

 

 

همین اتفاق باعث شده در میان پرسنل دو دستگی به وجود بیاید و تعدادی از سرپرست جدید و تعدادی از شهردار عزل شده حرف شنویی داشته باشند .

بواسطه حمایت های پشت پرده اعظم صمصامی با لشکرکشی در شهرداری جولان می دهد و هیچکس هم با وی برخورد نمی‌کند.

 

 

جناب آقای گراوند استاندار بوشهر، انگشت اتهام به سمت شما نشانه رفته و اذهان عمومی خواستار شفاف سازی هستند .


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا