پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23349
تعداد نظرات: ۱

شنیده ها حاکی است، محمد مهدی فلاحی که تنها ۳۱ سال سن دارد، در حوزه انتخابیه دشتستان کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواهد شد.   « صدای استان »؛ محمد مهدی فلاحی که از جوانان تحصیلکرده و فعال دشتستان به شمار می رود، در صورت کاندیداتوری قطعی، به عنوان جوان ترین کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 9 مهر 1398 - 20:54

شنیده ها حاکی است، محمد مهدی فلاحی که تنها ۳۱ سال سن دارد، در حوزه انتخابیه دشتستان کاندیدای نمایندگی مجلس شورای اسلامی خواهد شد.

 

« صدای استان »؛ محمد مهدی فلاحی که از جوانان تحصیلکرده و فعال دشتستان به شمار می رود، در صورت کاندیداتوری قطعی، به عنوان جوان ترین کاندیدای انتخابات مجلس یازدهم در حوزه انتخابیه دشتستان بعنوان سیاسی ترین و پرچالش ترین حوزه انتخابیه استان مطرح خواهد بود .

 

محمد مهدی فلاحی دارای ۳ مدرک کارشناسی ( شیمی، روانشناسی و حقوق) و مدرک کارشناسی ارشد حقوق خصوصی و دانشجوی دکترای حقوق خصوصی است و هم اینک بعنوان نیروی رسمی در شرکت ملی نفت مشغول به کار است.

 

وی که پذیرفته شده وکالت بوده و تنها به دلیل دوشغله بودن، به امر وکالت ورود نکرده، بعنوان استاد دانشگاه نیز در دانشگاه های استان تدریس می کند و همچنین در زمینه های مشاوره حقوقی، مشاوره تحصیلی و مشاوره روانشناسی فعالیت دارد.

 

محمدمهدی فلاحی، جوان ترین کاندیدای نمایندگی دشتستان، از معدود افراد حقوقی استان بوشهر است که پنج آزمون حقوقی را در هشت ماه به صورت متوالی پذیرفته شده است.

 

وی اصالتا زاده‌ی سعدآباد و بزرگ شده  سعدآباد و آبپخش  و ساکن برازجان میباشد.
باید دید با توجه به تخصص محمدمهدی فلاحی در زمینه حقوق، جوان بودن ، انگیزه و فعالیت های وی در حوزه های مختلفی از جمله اقتصادی، اجتماعی و صنعت نفت، تا چه اندازه شانس وی را برای اقبال شهروندان دشتستان از حضور او در کارزار انتخابات افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۱
حیدرحیدری
20:54 - 1398/07/09

با درود امید وارم که دکتر فلاحی را در طبقات فوق بالا ودر سطح کشوی بدرخشد یادم هست دکتر در مقطع سوم راهنمایی عنوان میکرد که دوست دارم یکی از سران مجلس بشوم وخدمت بزرگی به مردم بکنم مخصوصا به قشر کم درامد و ظعیف ماهم ارزوی پیشرفت را برای شما خواستاریم

ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا