شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 23339
تعداد نظرات: ۰

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش جرایم اقتصادی در استان، گفت: پلیس در گمرک بوشهر و سپس در شهرستان‌های استان بوشهر از جمله گناوه و دیلم هم مستقر خواهد شد. « صدای استان »؛ سردار خلیل واعظی عصر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت:  از ابتدای سالجاری ۷۲ فقره انواع جرائم اقتصادی با…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 9 مهر 1398 - 12:12

فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به افزایش جرایم اقتصادی در استان، گفت: پلیس در گمرک بوشهر و سپس در شهرستان‌های استان بوشهر از جمله گناوه و دیلم هم مستقر خواهد شد.

« صدای استان »؛ سردار خلیل واعظی عصر یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت:  از ابتدای سالجاری ۷۲ فقره انواع جرائم اقتصادی با ارزش ۱۵۸ میلیارد و ۷۲۸ میلیون تومان کشف شده است.

 

از ابتدای امسال ۷۲۰۰ خودروی شوتی در استان توقیف شده که بی سابقه است.
باید قوانین ته لنجی و گمرکی به نحوی اصلاح شود که کالاها ثبت انبار شده و مشمول قاچاق نشده یا در استان مصرف شود، اما همه می دانیم که کالای ته لنجی اغلب برای خارج استان است و باعث شده تا حمل آن به خودروهای شوتی سپرده شود که حوادثی برای مردم و رانندگان آن در پی دارد.

 

امسال حدود ۳۵ برنامه عمده با شعار “پلیس هوشمند، امین مردم” برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری برای هفته نیروی انتظامی در نظر گرفته شده
با آغاز ماه مهر طرح پاکسازی محلات اطراف مدارس و تقویت گشت های انتظامی صورت گرفته که تاثیر بسیار خوبی داشته است.
به زودی پلیس در گمرک بوشهر مستقر می شود و پس از آن نیز در گمرکات دیلم و گناوه پلیس استقرار می باید.

 


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا