پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23051
تعداد نظرات: ۰

پروژه پایش تصویری و کنترل ترافیک شهرداری بندر بوشهر با حضور دکتر ستاری معاون محترم ریاست جمهوری افتتاح شد.     « صدای استان »؛ با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، عبدالکریم گراوند استاندار، عباس جمشیدی فرماندار، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر و جمعی از مسئولین و مدیران استانی در سالن…

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 شهریور 1398 - 13:23

پروژه پایش تصویری و کنترل ترافیک شهرداری بندر بوشهر با حضور دکتر ستاری معاون محترم ریاست جمهوری افتتاح شد.

 

 

پروژه پایش تصویری« صدای استان »؛ با حضور سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، عبدالکریم گراوند استاندار، عباس جمشیدی فرماندار، سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر و جمعی از مسئولین و مدیران استانی در سالن اجتماعات استانداری طی آئینی پروژه پایش تصویری و کنترل ترافیک شهرداری بندر بوشهر افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

 

 

سورنا ستاری در این مراسم با بیان اینکه امروزه علم و فن آوری برای تامین امنیت در خدمت منافع مردم درآمده است اظهار داشت : امروزه تامین امنیت مردم توسط بسیاری از ابزارهای نرم صورت می گیرد که یکی از آنها همین دوربین های پایش تصویری است و امروز این کار بسیار خوب و ارزشمند در بوشهراتفاق افتاده است که می توان کارهای امنیتی، انتظامی، ترافیکی و بهره برداری های متعددی با صرف کمترین نیرو انجام داد. ستاری در ادامه با ابراز خرسندی از نتیجه اقدامات و فعالیتهای شرکتهای دانش بنیان ، افزود : استان بوشهر از ظرفیت بالایی در عرصه اقتصاد دانش بنیان برخوردار است که وجود نیروی انسانی توانمند بر این ظرفیت افزوده است.

 

 

وی افزود : در این راستا حمایت دولت از شرکتهای دانش بنیان مورد توجه ویژه قرار دارد و امیدوارم اجرای چنین پروژه هایی استمرار داشته باشد و زحمات جناب آقای استاندار ، فرماندار ، شهردار و تمامی عوامل دخیل در این پروژه جای تقدیر دارد .

 

سیدنورالدین امیری شهردار بندر بوشهر، ضمن عرض خیرمقدم و گرامیداشت هفته دولت با بیان اینکه شهرها روز به روز در حال توسعه و گسترش هستند و لازم است که با توسعه  زیرساختها در راستای استفاده از تکنولوژی گامهای محکم و موثری برداریم .

 

 

پروژه پایش تصویری

 

امیری در ادامه اظهار داشت: ۱۹ دکل در خیابانهای اصلی شهر بوشهر نصب گردیده و در حال حاضر ۴۰ دستگاه دوربین با قابلیت اتصال به سیستم هوشمند شهری و با کیفیت بالای ذخیره تصویر به مدت طولانی و قابلیت تشخیص چهره و پلاک تا فاصله بیش از ۵۰۰ متری و با استفاده از بالاترین استانداردهای روز دنیا بر روی بستر یکپارچه فیبر نوری به طول ۲۲ کیلومتر و قابلیت افزایش تعداد دوربین ها به ۱۲۰ عدد امکان پذیر می باشد .  وی افزود : فاز دوم این پروژه با اعتبار ۴ میلیارد تومان به زودی به مناقصه گذاشته می شود .

 

 

پروژه پایش تصویری

 

 

شهردار بندر بوشهرهدف از راه اندازی این سامانه را  کاهش هزینه ها در خدمات شهری ، رصد و مدیریت ترافیک ، هدایت ناوگان حمل و نقل عمومی ، کنترل هوشمند چراغ های راهنمایی و رانندگی ، قابلیت اتصال به شهر هوشمند و رسانه عمومی ، ارتقاء سطح امنیت شهری ، کاهش تخلفات و جرائم ، مدیریت بحران، امداد رسانی و خدمت رسانی به موقع و … برشمرد .

امیری در پایان  ضمن قدردانی ازحمایتهای استاندار محترم ، فرماندار، شورای اسلامی شهر بوشهر و  رئیس و پرسنل سازمان فناوری اطلاعات شهرداری بندر بوشهر که در به ثمر رسیدن این پروژه نقش بسزایی داشتند ، تصریح کرد : امیدوارم با پشتکار مدیران و پرسنل پرتلاش مجموعه مدیریت شهری و حمایتهای شورای اسلامی شهر بوشهر و مسئولین استانی شاهد پیشرفت و توسعه روزافزون شهر و دیارمان باشیم.

 

افتتاح پروژه پایش تصویری و کنترل ترافیک شهرداری بندر بوشهر با حضور دکتر ستاری معاون محترم ریاست جمهوری

پروژه پایش تصویری


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا