جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23042
تعداد نظرات: ۰

شاهین بوشهر در دومین دیدار خود هم نتوانست امتیازی کسب کند تا در قعر جدول قرار بگیرد.     « صدای استان »؛ مصاف دو تیم شهرخودرو و شاهین شهرداری در مشهد با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شهر خودرو پایان یافت. همزمان با هفته دوم لیگ برتر دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و…

تاریخ انتشار: شنبه ، 9 شهریور 1398 - 10:59

شاهین بوشهر در دومین دیدار خود هم نتوانست امتیازی کسب کند تا در قعر جدول قرار بگیرد.

 

 

« صدای استان »؛ مصاف دو تیم شهرخودرو و شاهین شهرداری در مشهد با نتیجه ۲ بر ۱ به سود شهر خودرو پایان یافت. همزمان با هفته دوم لیگ برتر دو تیم شاهین شهرداری بوشهر و شهر خودرو مشهد ساعت ۱۸:۳۰ در ورزشگاه امام رضا (ع) به مصاف با یکدیگر رفتند.

 

 

ویژه ترین اتفاق این بازی در همان دقایق ابتدایی بازی افتاد. زمانی که تنها ۶ دقیقه از بازی گذشته بود و گلر گرجستانی بوشهری ها با متوقف کردن یونس شاکری، هم باعث اخراج خود از زمین شد و هم یک ضربه پنالتی و در نهایت گل به تیم میزبان داد. بدین ترتیب شاهینی ها خیلی زود در این دیدار مهم ۱۰ نفره شدند و به همین دلیل بازی برای این تیم به نوعی دیگر پیش رفت.

زور ذوب آهن به پارس جم نرسید

شاگردان فراز کمالوند در این بازی فرناندو دخسوس، مهدی ترکمان، فریبرز گرامی، علی عبدالله زاده، محمود شفیعی، مگنو باتیستا، کاخابر کاکاشویلی، حامد پاکدل، پوریا اریا کیا، ایمان باصفا و رضا خالقی فر بودند.

 

پارس جنوبی جم و ذوب آهن به نخستین امتیاز از لیگ نوزدهم دست یافتند.

دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش زورشان به هم نرسید و  به تساوی بدون گل رضایت دادند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا