پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 23011
تعداد نظرات: ۰

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: گزارش دیدار سپاهان و شاهین بوشهر را بررسی و به زودی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنیم. به گزارش «صدای استان» به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ اسماعیل حسن زاده در خصوص فحاشی تماشاگران منتسب به تیم فوتبال شاهین بوشهر در دیدار برابر سپاهان گفت: گزارش این دیدار در اختیارمان…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 4 شهریور 1398 - 12:51

رئیس کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال گفت: گزارش دیدار سپاهان و شاهین بوشهر را بررسی و به زودی در این خصوص تصمیم‌گیری می‌کنیم.

به گزارش «صدای استان» به نقل از سایت فدراسیون فوتبال؛ اسماعیل حسن زاده در خصوص فحاشی تماشاگران منتسب به تیم فوتبال شاهین بوشهر در دیدار برابر سپاهان گفت: گزارش این دیدار در اختیارمان قرار گرفته و قطعا به رفتار تماشاگران تیم شاهین بوشهر رسیدگی خواهد شد.

وی گفت: باشگاه شاهین بوشهر باید در این زمینه دفاعیات لازم را ارسال کند. در واقع با چنین صحبت هایی که علیه اشخاص حقیقی و حقوقی در ورزشگاه ها مطرح شود برخورد شدیدی خواهیم کرد. از متولیان باشگاه شاهین بوشهر می خواهیم که در ارائه تماشاگران خود بیش از پیش تلاش کنند چون در فصل جاری با تنبیهات بسیار شدید، با این گونه رفتار ها برخورد خواهیم کرد!

به گزارش خبرنگار مهر، در جریان بازی سپاهان با شاهین در هفته اول لیگ برتر تماشاگران تیم شاهین علیه امیر قلعه نویی سرمربی سپاهان شعار دادند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا