پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22648
تعداد نظرات: ۰

با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده ورزشگاه‌های شهرهای بوشهر و جم تا قبل از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور آماده می‌شود. به گزارش «صدای استان »؛ محمد نجفی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بندر گناوه افزود: با توجه به تعهدات و ساز وکارهای فراهم شده استعلام ها برای…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 8 مرداد 1398 - 10:13

با تلاش و پیگیری‌های به عمل آمده ورزشگاه‌های شهرهای بوشهر و جم تا قبل از رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر فوتبال کشور آماده می‌شود.

به گزارش «صدای استان »؛ محمد نجفی دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در بندر گناوه افزود: با توجه به تعهدات و ساز وکارهای فراهم شده استعلام ها برای احداث زیرساخت های ورزشگاه بوشهر تلاش خواهیم کرد تا ۲۰ مرداد ماه آماده شود و برای وضعیت ورزشگاه جم نیز پیگیری روزانه انجام و امیدواریم در لحظات آخر نواقص و نیازهای آن برطرف و تکمیل  شود.

وی به اقدام های صورت گرفته ورزشگاه جم اشاره کرد و گفت: تاکنون دوربین های مداربسته نصب شده، مونیتورینگ در حال نصب و شرایط برای صندلی ورزشگاه در شورای تامین فراهم و در حال خریداری است.

نجفی اظهار داشت: در زمینه بلیت فروشی الکترونیکی روز سه شنبه جلسه‌ای با حضور مدیران شاهین شهرداری بوشهر و پارس جنوبی جم در هیات فوتبال برگزار می‌شود.

وی افزود: مسئولان دستگاه ورزش و مدیران استان بوشهر با حساسیت خاصی در صدد آماده سازی ورزشگاه‌ها هستند که امیدواریم با این اتفاق ارزشمند شخصیت فوتبال استان برای آرامش و امنیت هواداران و تماشای بازی های لیگ برتر ایجاد شود.

وی با اشاره به اینکه شخصیت فوتبالی بارز استان بوشهر در سطح کشور برجسته  و نمایان شده است، گفت: حضور ۲ تیم در لیگ برتر کشور که در تاریخ فوتبال استان بوشهر بی سابقه است، ۲ تیم در لیگ برتر ساحلی،  یک تیم در لیگ برتر فوتبال بانوان، ۱۱ تیم در لیگ برتر پایه، دو تیم در لیگ دسته اول ساحلی، ۲ تیم در لیگ دسته دوم و ۳ تیم در لیگ دسته سوم نشانگر شخصیت بارز فوتبال این استان است.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر افزود: با شرایطی که برای فوتبال این استان ایجاد شده، آسیب های سال گذشته را شناسایی و بطور مستمر از دیدگاه صاحب نظران فوتبال و سیاست گذاری های فدارسیون، فیفا و AFC بهره می‌گیریم.

وی بیان کرد: از مسئولان باشگاه پرسپولیس گناوه که نماینده استان بوشهر در فصل جدید لیگ دسته دوم کشور است انتظار داریم هرچه زودتر تیم را ببندند و در هیات استان حضور یابند تا با درایت و حمایت مدیران در این دوره حضوری موفق داشته باشد.

نجفی ادامه داد: درحالی که ایرانجوان بوشهر به لیگ دسته دوم کشور برگشته حال و روز خوشی در استان و کشور ندارد و باید مسئولان آن تا وقت دارند جمع شوند تا با برنامه ریزی شرایطی فراهم کنیم که شرمنده علاقه مندان و زحمتکشان عرصه ورزش فوتبال نباشیم.

رئیس هیات فوتبال استان بوشهر با بیان اینکه خرسندیم رویکرد فوتبال ساحلی در سطح کشور به نام استان بوشهر تغییر کرده است، گفت: شهرستان گناوه باتوجه به دارادبودن ۲ تیم موج و پاس که امسال خود را برای حضور در لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور آماده کردند نشان دهنده  ظرفیت فوتبال ساحلی در این شهر است.

وی با تبریک برد تیم فوتبال ساحلی پاس گناوه در برابر نماینده شهرکرد افزود: پیروزی و تداوم بردهای این تیم موجب خواهد شد که مسئولان استان و شهرستانی در کنار این باشگاه قرار گیرند و حمایت کنند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا