جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 22646
تعداد نظرات: ۰

سرمربی پارس جنوبی بر این باور است تیمش تا رسیدن به قهرمانی ۶ بازی حساس و فینال گونه در پیش دارد. به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ مسلم مسیگر دوشنبه شب پس از برد ۶ بر ۲ تیمش برابر دریانوردان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این تیم در چهار بازی دور برگشت رقابت…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 8 مرداد 1398 - 10:12

سرمربی پارس جنوبی بر این باور است تیمش تا رسیدن به قهرمانی ۶ بازی حساس و فینال گونه در پیش دارد.

به گزارش «صدای استان» به نقل از ایرنا؛ مسلم مسیگر دوشنبه شب پس از برد ۶ بر ۲ تیمش برابر دریانوردان بوشهر در جمع خبرنگاران افزود: این تیم در چهار بازی دور برگشت رقابت ها ۳۰ گل به ثمر رسانده که این نشان از عزم مصمم پارس جنوبی برای قهرمانی است.

وی بیان کرد: در بازی هفته آینده پارس جنوبی به مصاف تیم صدرنشین می رود که با برد در این بازی به رتبه نخست جدول صعود می کنیم.

مسیگر ادامه داد: پارس جنوبی تیم گلساپوش یزد را در خارج از خانه شکست داده بدون شک در خانه خود نیز می تواند این تیم را شکست دهد.

وی یادآور شد: مصطفی کیانی با کارتی که به ناحق و از روی اشتباه داوری در این بازی دریافت کرد بازی برابر گلساپوش را از دست داد ولی با این حال از توانایی پیروزی برابر حریف برخوردار هستیم.

مسیگر افزود: در بازی امشب تیم دریانوردان بسیار خوب ظاهر شد و برای آنها در بازی های آینده آرزوی موفقیت می کنم.

وی گفت: بازی های دربی همیشه حساسیت خاص خود را دارد ولی با مدیریت جو سعی کردیم بازی بدون کوچک ترین تنشی پایان یابد که در دستیابی به این مهم موفق ظاهر شدیم.

پارس جنوبی با این برد ۳۵ امتیازی شد و در رده دوم جدول باقی ماند و دریانوردان نیز با این شکست همچنان با ۲۰ امتیاز رنبه خود را در رده پنجم حفظ کرد.

در هفته شانزدهم بازی ها پارس جنوبی به مصاف گلساپوش یزد می رود و دریانوردان نیز با ملوان بندر گز دیدار می کند.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا