شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 22459
تعداد نظرات: ۰

استان بوشهر در هر موردی با بقیه کشور و کلان شهرها از جمله تهران متمایز باشد در مورد آقازاده‌هایش همانند تهران و کلان شهرهای ایران است. متاسفانه ژن خوب آقازاده لوکس به شهر تهران محدود نشده و به تازگی آثار زیادی از آن را در استان بوشهر می‌بینیم.   « صدای استان »؛ فرزندان مسئولینی…

تاریخ انتشار: شنبه ، 29 تیر 1398 - 09:40

استان بوشهر در هر موردی با بقیه کشور و کلان شهرها از جمله تهران متمایز باشد در مورد آقازاده‌هایش همانند تهران و کلان شهرهای ایران است. متاسفانه ژن خوب آقازاده لوکس به شهر تهران محدود نشده و به تازگی آثار زیادی از آن را در استان بوشهر می‌بینیم.

 

« صدای استان »؛ فرزندان مسئولینی که مشخص نیست این همه پول باد آورده را چگونه کسب کرده‌اند .آقازادگی لوکس در استان بوشهر در حال گسترش و تنومند شدن است که اگر با آن مقابله نشود معلوم نیست Image result for ‫کاریکاتور آقازاده ها‬‎خروجی و فضاحت آن به کجا ختم خواهد شد. یک سری جوان نوکیسه که به میمنت حضور پدرانشان در مدیریت و قدرت صاحب خانه‌ها و ماشین‌های لوکس شده و از هیچ لذتی دریغ نمی‌کنند. پدرانشان جای مهر بر پیشانیشان است و فرزندان‌شان تاتو و خالکوبی را دنبال می‌کنند.

 

یک مدیر در نظام جمهوری اسلامی اگر از رانت استفاده نکرده باشد و به بیت المال دستبرد نزده باشد هیچوقت نخواهد توانست چنین زندگی لوکسی را تقدیم فرزندانش کند. مگر مدیران و نمایندگان ما چقدر حقوق می‌گیرند که خودشان و فرزندانشان همه به شیوه سرمایه‌داران بزرگ زندگی می‌کنند. مشخص است که این ثروت هنگفت از جایی تزریق شده است در جامعه‌ای که جوانان استان بوشهر به دلیل بیکاری توان پرداخت قبض موبایل خود را ندارند باید بر ثروت و سبک زندگی آقازده‌های استان غبطه بخورند . جوانان مستعد تحصلیکرده‌ای که با دانش فراوان کنج خانه در حسرت شغل به سر می‌برند می‌بینند چگونه پسر فلان مدیر که تنبل کلاس بود امروز به ثروت رسیده و به میمنت وجود پدرش پادشاهی می‌کند.

 

اینها دردهایی است که روز به روز جوانان ما را در افسردگی فرو می‌برد البته خسارت‌های زندگی تجملاتی آقازاده های استان بوشهر به این ختم نمی‌شود بلکه خسارت بارتر اینکه این افراد مروج زندگی تجملاتی بدون زحمت هستند .رفاه بادآورده‌ای که نه تلاش و کوشش می‌خواهد نه سواد و فن قابلی. آنها به خوبی نماد این موضوع هستند که برای رسیدن به زندگی مطلوب نیاز نیست سواد و فن خاصی در چنته داشته باشید همین که به منبع رانت و قدرت وصل باشید کافی است و یک شبه به آرزوی‌هایتان خواهد رسید البته به آنها حق می‌دهم پدران آنها که خود را در قامت مسئولین توانمند می‌بینند همجوره از آقازاده‌های‌شان حمایت مادی و معنوی می‌کنند. کافی است یک آقازاده به جرمی راهی زندان شود یا کارش جایی گیر کند آنوقت توانمندی پدرانشان عیان خواهد شد با تمام توان به میدان می‌آیند تا دردانه خویش را نجات داده و به بستر رفاه برگردانند .

 

معتقدم جهت رفع آثار و خسارت‌های آقازادگی باید با پدران آنها مقابله و مبارزه کرد . پدرانی که با ظاهری موجه توانمندی مدیریتی خویش را صرف ساختن زندگی لوکس و مرفه برای فرزندانشان کرده‌اند.
آری امروز شکاف طبقاتی در استان بوشهر، جوانان را افسرده و نا امید کرده است. جوانان زندگی لوکس را نزد این نوکیسه‌های تازه به دوران رسیده می‌بینند و خود را غرق در مشکلات.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا