سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 21565
تعداد نظرات: ۰

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برای ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری افرادی که در بازه زمانی خردادماه نسبت به پرداخت این عوارض اقدام کنند، ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی می‌گیرند.   به گزارش «صدای استان » به نقل از ایرنا؛ ابوذر دهدار روز سه شنبه…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 7 خرداد 1398 - 13:25

رئیس شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان برای ترغیب شهروندان به پرداخت عوارض نوسازی و عمران شهری افرادی که در بازه زمانی خردادماه نسبت به پرداخت این عوارض اقدام کنند، ۱۰ درصد جایزه خوش حسابی می‌گیرند.

 

جایزه خوش حسابی برای شهروندان بوشهری تعیین شدبه گزارش «صدای استان » به نقل از ایرنا؛ ابوذر دهدار روز سه شنبه در جمع خبرنگاران افزود: پرداخت عوارض کمک جمعی شهروندان برای مشارکت در ساخت شهر محسوب شده که انتظار می رود نسبت به پرداخت آن اهتمام ویژه ای صورت گیرد.

 

 

دهدار اضافه کرد: برای ایجاد رونق اقتصادی در شهر در سال جاری جوایز خوش حسابی و بسته های تشویقی مختلف دیگری نیز در دست تدوین است.

 

 

وی اظهار داشت: این مصوبه فرصت خوب و مناسبی برای شهروندان بدهکار ایجاد می‌کند تا برای پرداخت بدهی خود به شهرداری مراجعه کنند.

 

 

دهدار افزود: با این کار شهرداری می‌تواند به منابع در آمدی بیشتری دسترسی داشته باشد تا خدمات شهری، عمران و آبادانی بیشتری را برای شهروندان فراهم سازد.

 

 

 

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا