چهارشنبه, ۵ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21537
تعداد نظرات: ۰

برانکو: هر کسی که از پرسپولیس جدا شده اگر باشگاه بخواهد می‌تواند برگردد. « صدای استان »؛ چند روز پیش بود که برانکو در مصاحبه‌ای نسبت به بازگشت تعدادی از بازیکنانی که در یکی دو فصل اخیر از این تیم جدا شده بودند چراغ سبز نشان داد. برانکو در مصاحبه‌ای که در روزنامه گل منتشر…

تاریخ انتشار: سه شنبه ، 7 خرداد 1398 - 09:54

برانکو: هر کسی که از پرسپولیس جدا شده اگر باشگاه بخواهد می‌تواند برگردد.

« صدای استان »؛ چند روز پیش بود که برانکو در مصاحبه‌ای نسبت به بازگشت تعدادی از بازیکنانی که در یکی دو فصل اخیر از این تیم جدا شده بودند چراغ سبز نشان داد. برانکو در مصاحبه‌ای که در روزنامه گل منتشر شفر ؛ دستمزد وینفرد شفر در استقلال حتی بالاتر از برانکو در پرسپولیسشده رسما اعلام کرده که هیچ لیست سیاهی ندارد و هر کسی که از پرسپولیس جدا شده اگر باشگاه بخواهد می‌تواند برگردد.

برانکو می‌گوید:

طارمی، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، آن‌ها اگر رفتند چون پیشنهاد بهتر مالی داشتند. فراموش نکنیم آن‌ها حرفه‌ای هستند وزندگی خودشان و خانواده اشان از این طریق می‌گذرد. فکرمی کنم طبیعی است که وقتی آن‌ها به نقطه اوج خود رسیده‌اند باید تلاش کنند تا آن لحظات و پیشنهاد‌ها را شکار کنند. چون در فوتبال در یک‌دهم ثانیه همه‌چیز رقم می‌خورد. مگر انصاری از چین پیشنهاد نداشت. درحالی‌که الآن با مصدومیت لیگامنت مواجه است. آن‌ها که از تیم رفتند قراردادشان تمام‌شده است و حق‌دارند که بروند درآمدزایی کنند. آن‌ها به این دلیل نرفته‌اند که در باشگاه باکسی درگیر شده‌اند.

برانکو می‌گوید:

بلکه به دنبال جستجوی شرایط بهتری بودند. الآن هم طبیعی است که بخواهند برگردند به شرطی که مسئولان باشگاه به این نتیجه برسند که این بازیکنان می‌توانند موردنیاز باشگاه قرار بگیرند. یعنی میل بازگشت بازیکنان با نیازهای باشگاه مقارن شود و این یعنی برای همه بازیکنان که روزی از این تیم رفته‌اند در باشگاه برای بازگشتشان باز است. حتی رامین رضاییان که شما روی اسم تأکید خاصی دارد اگر مورد نیاز قرار بگیرد می‌تواند دوباره به تیم اضافه شود.»


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا