پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 21233
تعداد نظرات: ۰

مدیرعامل خانه مطبوعات استان در نشست مدیران روابط عمومی  پتروشیمی های منطقه پارس عنوان کرد :کمک مراکز صنعتی به حوزه فرهنگ بسیار کم رنگ است .     به گزارش « صدای استان »؛ مازیار هوشمند، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در نشست اصحاب رسانه جنوب استان با مدیران روابط عمومی شرکت…

تاریخ انتشار: دوشنبه ، 23 اردیبهشت 1398 - 21:28

مدیرعامل خانه مطبوعات استان در نشست مدیران روابط عمومی  پتروشیمی های منطقه پارس عنوان کرد :کمک مراکز صنعتی به حوزه فرهنگ بسیار کم رنگ است .

 

 

به گزارش « صدای استان »؛ مازیار هوشمند، مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه های استان بوشهر در نشست اصحاب رسانه جنوب استان با مدیران روابط عمومی شرکت های پتروشیمی منطقه پارس گفت: حمایت و کمک پتروشیمی های منطقه پارس به حوزه فرهنگی استان بسیار کم رنگ است.

 

وی با تقدیر از خدمات و کمک مراکز صنعتی به محیط پیرامونی و استان، گقت: حمایت و کمک شورای راهبردی پتروشیمی های مستقر در منطقه عسلویه به حوزه فرهنگ به خصوص مطبوعات و رسانه های استان، بسیار کم رنگ است، و انتظار این است مدیران روابط عمومی این شرکت ها نگاه مدیران را به سمت حمایت از فعالیت های فرهنگی در منطقه و استان هدایت کنند.

 

مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور با انتقاد از عدم ارتباط و پاسخگویی برخی از مدیران عامل و روسای روابط عمومی های این شرکت ها به خبرنگاران محلی، افزود: متأسفانه برخی از این مراکز اعتقادی به ارتباط و تقویت تعامل خود با رسانه ها و جامعه محلی نمی بینند، که این نگاه باید تغییر یابد.

 

 

 

مازیار هوشمند ضمن قدردانی و تشکر از روابط عمومی هلدینگ خلیج فارس در برگزاری نشست  های خبری و گفتگوی رو در رو با فعالین رسانه ای جنوب استان، گفت: انتظار است دوستان ما در سایر شرکت های پتروشیمی های دیگر نیز این ارتباط و تعامل را تقویت کنند.

 

 

 

 

 

 

 


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا