جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳
کد خبر: 20684
تعداد نظرات: ۰

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه جدید بارشی در استان بوشهر خبر داد و گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی طی روز شنبه دور از انتظار نیست.   « صدای استان »؛ فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی، تا پایان روز پنج شنبه در برخی…

تاریخ انتشار: پنجشنبه ، 22 فروردین 1398 - 12:07

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از ورود یک سامانه جدید بارشی در استان بوشهر خبر داد و گفت: احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی طی روز شنبه دور از انتظار نیست.

 

« صدای استان »؛ فرج‌الله شکوهی‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: با توجه به بررسی نقشه‌های پیش‌یابی جوی، تا پایان روز پنج شنبه در برخی نقاط استان وقوع بارش پراکنده باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای دور از انتظار نیست.

استان بوشهر بارانی می‌شود/ احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی

وی خاطرنشان کرد: از روز جمعه با ورود یک سامانه بارشی به جنوب غرب کشور، بر میزان ناپایداری‌های جوی در سطح استان افزوده می‌شود.

شکوهی‌پور افزود: پیش بینی می‌شود بارندگی‌ها به صورت پراکنده از روز جمعه در برخی نقاط استان آغاز و به تدریج طی روز شنبه تا اواسط روز یکشنبه بارندگی‌ها تقویت و به صورت رگبار باران همراه با رعد و برق و وزش تندباد لحظه‌ای در سطح استان ادامه یابد.

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر با پیش‌بینی احتمال ریزش تگرگ نیز در برخی نقاط استان پیش بینی خاطرنشان کرد: با توجه به ماهیت رگباری بارش‌های بهاری، احتمال آب‌گرفتگی معابر عمومی طی روز شنبه دور از انتظار نیست.

وی بیان کرد: همچنین همزمان با افزایش ناپایداری‌ها در روز شنبه، وزش تندبادهای لحظه‌ای در برخی ساعات سبب افزایش ناگهانی ارتفاع موج دریا خواهد شد.

شکوهی‌پور افزود: از روز یکشنبه همزمان با خروج سامانه از استان و شروع وزش باد شمال غربی (نسبتاً شدید)، دریا بویژه سواحل جنوبی استان مواج و متلاطم پیش بینی می‌شود.


برچسب ها:
تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا