شنبه, ۱ اردیبهشت , ۱۴۰۳
کد خبر: 18267
تعداد نظرات: ۰

صدای استان : در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر تیم های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان مهدی تارتار بودند که با نتیجه ۲بر۰ میزبان را شکست دادند. به گزارش «صدای استان» به نقل از فوتبال بوشهر؛ تارتار که…

تاریخ انتشار: شنبه ، 28 مهر 1397 - 10:33

صدای استان : در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر تیم های استقلال خوزستان و پارس جنوبی جم از ساعت ۱۷ در ورزشگاه غدیر به مصاف هم رفتند که در پایان این شاگردان مهدی تارتار بودند که با نتیجه ۲بر۰ میزبان را شکست دادند.

به گزارش «صدای استان» به نقل از فوتبال بوشهر؛ تارتار که در این بازی ابراهیم صالحی را ۹۰ دقیقه روی نیمکت نشاند تا مصدومیتش تشدید نشود  و به جای وی علیاری را در نوک پیکان خط حمله قرار داد که او هم گل دوم تیمش را به ثمر رساند.در نیمه اول پارس جنوبی جم روی ارسال زیبای پورامینی و ضربه سر محمد نوری به گل رسید اما بعد از این گل بازی تحت تاثیر خطاهای شدید بازیکنان استقلال خوزستان به خشونت کشیده شد تا اینکه احمد آل نعمه با تکلی خشن روی پورامینی باعث اخراج خودش و مصدومیت شدید هافبک همه کاره پارس شد.

https://ptfbu.com/Lianidea-files/news/mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm-2.jpg

بعد از این تکل وحید حمدی نژاد هم اخراج شد تا بازی چند دقیقه ای تعطیل شود . در نیمه دوم پارس بازی را اداره کرد و سعی داشت با استفاده از ۹ نفره شدن حریف به گل برسد .حملات پارس ادامه داشت تا اینکه ارسال زیبای سیف الهی را مجید علیاری با ضربه سر به گل دوم تیمش و تیر خلاص بازی به ثمر رسیده باشد.

پارس جنوبی جم در حالی این برد را پس از ۶۲ روز کسب کرد و در مکان هشتم جدول قرار گرفت که هفته آینده باید در خانه به مصاف نفت آبادان برود.


تعداد نظرات: ۰
ارسال نظر

جدیدترین خبرها
بالا